Hilma-Susanne

Alla inlägg den 17 juli 2012

Av Hilma Susanne B - 17 juli 2012 19:23

 

Darling har varit duktig & fixat & donat en del här hemma idag...jag har hjälpt till på ett hörn också   ....Vi flyttade lite på projektorduken så nu sitter den bättre positionerad än förut....det var ingen lättsam flytt kan jag lova då duken väger en hel del (minns förstås inte hur mycket nu)....Några lampor har kommit på plats också & så här ser det ut nu.
Nu är vi redo i soffan för att se allsången innan vi avslutar kvällen med en film på bioduken.....
Ni får mer än gärna lämna ett litet avtryck så jag vet vilka som hittat hit      Ha en fortsatt bra kväll!!

 

/MammaSusan

Av Hilma Susanne B - 17 juli 2012 15:18

Minns ni?
Inte just "Händige Manny" förstås utan PEZ :-)
Köpte till våra två busfrön & Knorris har hittills ännu inte fått äta godis, så PEZ kommer att bli premiären för hans del!
Var SÅ nära att köpa en åt mig själv eftersom det var både gluten & laktosfritt, det får bli en annan gång :-).....


/MammaSusan

Av Hilma Susanne B - 17 juli 2012 12:12

Testar att blogga från noten nu då :-)....smidigt & enkelt än så länge....
Avslutar med en bild på mina två /MammaSusan

Av Hilma Susanne B - 17 juli 2012 11:15


Har precis öppnat ett bloggkonto här åt mig själv, då jag gillar denna portal mer än min tidigare nu hoppas jag att det går att få över mina inlägg hit...Dottern har redan en blogg här sedan förut så jag har funderat ett bra tag på detta......


Laddade hem nya appen imorse till bloggplatsen & blev helt såld, den verkar vara otroligt enkel & snabb att använda   , till skillnad från bloggers......Vilket gör det både enklare & snabbare att slänga upp ett inlägg vart jag än är, sånt gillar jag!   

 

Nåja jag måste ju testa att göra ett inlägg med min note också, försökte göra en test i morse med bloggers app, men det gick förstås inte   .....

 

återseende  & Välkomna förstås, ses alldeles strax hoppas jag från min note  

 

/ MammaSusan

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Bönan

 

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<<
Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggar jag följer:

Gästbok

HTML kod


Skapa flashcards