Hilma-Susanne

Alla inlägg den 21 juli 2012

Av Hilma Susanne B - 21 juli 2012 21:24


Jag var in på systembolaget tidigare idag för att köpa lite rödvin & den här gången slapp jag faktiskt visa legitimation...om det var bra eller dåligt vet jag inte ;-)...men förra året fick jag visa leg två ggr på samma dag & då köpte jag triss....det var inte roligt då jag dessutom den dagen fyllde 30....

Nu är det dags för en runda alfapet :-).....
Bilden togs idag på vägen till våra vänner...



/MammaSusan


Av Hilma Susanne B - 21 juli 2012 08:51


Tänkte ha på mig ett par av mina senaste strumpbyxor jag inte hunnit använda från Lindex idag.....


Det blev inte riktigt som jag hade tänkt då jag tog på mig dom....


 

Även om dom var köpta på rea så är det trist att inte ens ha hunnit använda dom en gång....

Det fick bli dessa idag ist då också från Lindex.....


   


/MammaSusan

Av Hilma Susanne B - 21 juli 2012 07:04


Än så länge är det bara jag vaken i den den Boströmska villan...Darling snarkar gott bredvid mig...fast jag mer än gärna hade sovit en stund till nu efter att ha varit vaken inatt...John Blund glömde mig igår då vi gick & lade oss....så är det skönt ändå att vara vaken en stund innan resten av vår lilla familj vaknar...
Det ser ut att bli en underbart fin dag idag inte ett moln på himlen    ....magen kurrar trots att jag & Darling åt hemgjord gluten/laktosfri tacopizza ganska sent igår. Det får bli till att väcka mina   om en liten stund, men först ska jag hoppa in i duschen i lugn & ro   ...

 

 

 

God morgon på er/MammaSusan

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Bönan

 

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<<
Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggar jag följer:

Gästbok

HTML kod


Ovido - Quiz & Flashcards