Hilma-Susanne

Alla inlägg den 23 juli 2012

Av Hilma Susanne B - 23 juli 2012 10:25


Idag känns det verkligen som höst ute, det är mulet, blåsigt & grått, fryser inomhus till & med.....får sätta igång luftvärmepumpen idag så det blir varmare inne.....Halva semestern är gjord också =(, 3v kvar inräknat den här veckan....Vi hade behövt ta en sista minuten någonstans för att få   & värme....

 

Så här ser det ut hos oss idag (FRYSER!!)

 

 

 

Vårt fina äppelträd som i år ger Massor med frukt...

dock ser många av de kommande äpplena inte så fina ut   

(aldrig är man riktigt nöjd   )

 

 

Skorna i gårdagens inlägg köpte jag på Skohuset, lagom höga för min del....det var länge sedan jag gick med klack...i dessa skorna kände jag inte att de hade klack   

 

Idag funderar vi på om vi ska ta oss en tur till Ikea, vi har inte riktigt bestämt oss ännu....men det är välbehövligt, vi behöver inhandla förvaringsmöjlgheter till lekrummet & en massa annat.....så kommer vi alltid hem med en massa annat som fattas & som är bra att ha......konstigt det där hus saker & ting bara "helt plötsligt" hamnar i kundvagnen   

 

Min flädersaft är redo att silas av idag också, ska bli spännande att se hur den smakar   ....

 

Återkommer senare, Ha en Bra dag alla!

 

/MammaSusan

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Bönan

 

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<<
Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggar jag följer:

Gästbok

HTML kod


Skapa flashcards