Hilma-Susanne

Alla inlägg den 24 juli 2012

Av Hilma Susanne B - 24 juli 2012 15:56


Våra två     har betygsatt min flädersaft....dotterns kommentar var att det var den godaste saften hon har druckit   , sonen sa att han ville ha saft innan han smakade (förväntade sig att den skulle vara röd, annars är det visst inte saft...) sen sa han att den var mycket god men han ville inte ha någon mer   ....Maken tyckte också att saften var jättegod & säkert god att göra en drink på   ...själv har jag än så länge nöjt mig med att lukta på saften & ja den luktar då ljuvligt    ....

Det blev lite mer än 2.5 flaskor med saft så det ska väl räcka ett tag hoppas jag....

 

 


Nu ska jag ta med mig barnen ner till lekrummet för att städa & sätta alla leksaker på plats i nya hyllorna ...bilder kommer lite senare   ....




Av Hilma Susanne B - 24 juli 2012 14:21


Vi ägnade sena kvällen & en bit in på natten åt att skruva ihop förvaringshyllor till barnens lekrum....vi har fortsatt monteringen idag & blev färdiga för en liten stund sedan :-)....bild kommer sedan då allt står på sin plats....


Våra två busfrön stannade hos morbror med familj medan vi gick på IKEA :-), skönt med lite egen tid ibland!

Återkommer under dagen med lite fler bilder....

/MammaSusan

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Bönan

 

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<<
Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggar jag följer:

Gästbok

HTML kod


Ovido - Quiz & Flashcards