Hilma-Susanne

Alla inlägg den 27 juli 2012

Av Hilma Susanne B - 27 juli 2012 13:22


Vi har lyckats med universums? dundertabbe....vi har tagit helt FEL på dag!       trodde att den 27 var imorgon lördag....men så är det ju förstås inte....hur vi lyckades har jag ingen aning om, men gjort är gjort & vi får fara imorgon ist till min mor....dock var det ju idag vi skulle ha varit där.....

 

Nåja sommaren verkar ha valt att stanna vi har både  & värme    helt underbart =) & med morgonens kaotiska start/upptäckt kan det bara bli bättre! Vi ska ju som sagt grilla med våra kära vänner Familjen A   ....

 

tisdag ska vi fara för att kika på den "nya" skolan vi nog ska sätta in fröken på samt förskola till knorris.....lika bra att ha dom på "samma" ställe isf....spännande ska det bli!

 

återseende förstås =)

 

 

 

 

Av Hilma Susanne B - 27 juli 2012 08:39


Kunde inte sova inatt, dels för att Knorris var vaken till & från fram till 02.30-tiden men mestadels för att vi såg en bra film som slutade strax före 03....sedan hade jag blivit övertrött för länge sedan....
Just nu är jag ändå oförskämt pigg :-)....


Idag får vi besök av Familjen A från Falun vi ska grilla & se film :-)....jag har lite planer under helgen som jag hoppas blir av, isf får nu veta då ingen idé att skriva nu om det inte blir av...Vi ska iaf fara ner till mamma imorgon, på bergavning trodde vi......


God morgon på er!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Bönan

 

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<<
Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggar jag följer:

Gästbok

HTML kod


Skapa flashcards