Hilma-Susanne

Alla inlägg den 23 november 2012

OJ

Av Hilma Susanne B - 23 november 2012 22:30

Vad veckorna rullar på snabbt, snart första advent & inte en snöflinga på marken....å jag har tjuvstartat med att pynta   ....köpte fyra stycken ganska stora adventsstjärnor idag 1m i diameter fick det bli hade gott & väl kunnat ta 1,5m i diameter men det fanns inga sådana....det blev finfint iaf =) en i köket, två i vardagsrummet uppe & en i vardagsrummet nere...byte av gardiner & sätta upp resten i fönstren tar jag nog om en vecka.....


4v kvar till julledigheten också =) ska bli så skönt att få vara hemma & mysa med mina   ....16 dgr kvar tills vi ska fara till Uppsala & se Gardells stand up show också *längtar*...


Det finns mycket man kan längta efter nu längtar jag bl.a efter snö så det går att åka pulka med våra två  ...till julen då svärmor, Leffe, min mor & min syster kommer till oss, förhoppningsvis också min bror med lilla familjen....Jag längtar även konstigt nog efter måndag igen, å då inte mest för att det är arbetsdag igen även fast jag trivs som fisken i vattnet med mitt yrke....men för att det är annat som ska "fixas" med då.....


 

Presentation

Bönan

 

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggar jag följer:

Gästbok

HTML kod


Skapa flashcards