Hilma-Susanne

Direktlänk till inlägg 22 februari 2013

Långresa tur & retur

Av Hilma Susanne B - 22 februari 2013 20:51

Till Sundsvall bar det av tidigt imorse...mina små <3 lämnade jag först hos farmor & mitt stora <3 skulle jobba & kunde inte följa med....Målet var att träffa "mirakeldoktorn" Ludmila...Vilken otroligt härlig person, konstig definition på en läkare men hon var verkligen inte som någon annan läkare jag har träffat genom åren....besöket resulterade i en hel kasse med penecilliner till oss båda, krämer & annat till mig....energi & hopp fick jag oxå på köpet :-)....
Blir nog ganska låååånga veckor framöver bara penecillinet är en 10dgrs kur sedan resten på minst 1mån...men vad gör man inte.....Detta ska bara bli bra & fungera!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hilma Susanne B - 27 juni 2019 06:51

Vaknar upp med en Tonåring i huset, helt galet att vår lillastora frökenbus hunnit bli 13 år!?! Skall strax gå ned och sjunga för henne ;-)...trots att jag påbörjat min 6v semester! Hon ska till "tandläkaren" nu på morgonen av alla dgr.... Ska pa...

Av Hilma Susanne B - 28 december 2018 23:20

Inser att det var minst sagt ett tag sedan jag skrev något här. Massor har hänt sedan sist, månaderna har rullat på & blivit till år. Jag började jobba heltid i aug i år som profylaxtandsköterska, med egna patienter från 3.dje dagen :-D riktigt r...

Av Hilma Susanne B - 8 juli 2017 09:33

Nu så har jag fixat en ny header ;-). Försökte få till lite syskonbilder igår, lättare sagt än gjort ;-). Dagarna rullar på alldeles för fort & Kileon är snart 1 måndag gammal??!! Vill stoppa tiden NU! Förra veckan vid 3v vägde han prick 3300g kn...

Av Hilma Susanne B - 25 juni 2017 21:14

25/6-17 var datumet lillebror var beräknad efter rul & idag är han redan 12 dgr vår lilla Kileon ...

Presentation

Bönan

 

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggar jag följer:

Gästbok

HTML kod


Skapa flashcards