Hilma-Susanne

Alla inlägg den 1 april 2014

Av Hilma Susanne B - 1 april 2014 10:28

Förkyld med halsont...hoppas slippa halsfluss, streptokocker som går på jobbet. Min bm sa att jag ska hålla mig hemma tills jag blir frisk eftersom immunförsvaret redan är minskat då jag är gravid & ännu mindre då jag nu har något virus i kroppen.

Sista dagen i vecka 11 (10+6) idag :-) & den värsta svullnaden av magen verkar ha lagt sig då bulan är mindre ;-). Har beställt en mammatop med ett sött tryck på, hade mail imorse om att den är skickad & levereras om 3-5 arbetsdagar...hoppas den hinner komma den här veckan :-).

Annars förutom att svullnaden har lagt sig, är jag lite piggare eller ja jag sov igår på dagen men det är säkert för att jag är sjuk, tuttarna verkar växa igen då dem gör jätteont igen, illamående ibland, kissnödigare & humörsvängningar ;-)....
9 dgr kvar tills vi får kika på pyret igen! Kan liksom inte riktigt förstå att det är i min mage pyret ligger & sprattlar för fullt! Ändå ökar jag i vikt & magen växer förutom alla andra symptom ;-)....

Första april idag också, någon som har blivit lurad ännu?...
Jag kikade på Aftonbladet & hittade en del aprilskämt faktiskt, några riktigt usla som exempelvis "Ica glasses"....

Hej på ett tag!

Presentation

Bönan

 

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggar jag följer:

Gästbok

HTML kod


Skapa flashcards