Hilma-Susanne

Alla inlägg under april 2014

Av Hilma Susanne B - 16 april 2014 23:02

Snart ett minne blott ;-)...

Av Hilma Susanne B - 16 april 2014 06:17

Igen :-) v.14 idag! Har senaste dagarna orkat vara vaken som vanligt igen på kvällarna :-) & på jobbet på dagen igår ;-). Dock är förkylningen kvar, hade en släng av feber igår el nästan 37,5° blev tokvarm från ingenstans kände hur händerna höll på att brinna upp (har runt 36° normalt)...mer tät i näsan & en röst som ger vika då & då....

Igår runt 20-tiden var min bästa vän på väg till förlossningen :-), inte hört mer än så. Spännande!

Dags att väcka resten av familjen så vi kommer till jobb, skola & Fsk :-)

Hej så länge!

Av Hilma Susanne B - 12 april 2014 20:05

Svårt för läkaren att mäta för pyret låg varken stilla eller utsträckt...men ca 6 cm lång :-)....

Av Hilma Susanne B - 12 april 2014 19:01

V.13 (12+3)...undra jag hur jag kommer att se ut i sommar om inte magen tar en paus en stund ;-)....

Av Hilma Susanne B - 10 april 2014 22:04

Pyrets vagn ikväll ;-) upp till 8v leverans tid....tror den kommer bli toppen! Förutom att den är snygg också :-)...valde mellan den & Emmaljunga Super Viking, liggdelen på den här är större än på Viking så då var valet lätt :-)

Nu ska jag sova & hoppas få vakna utan huvudvärk imorgon...

Natti natt

Av Hilma Susanne B - 10 april 2014 19:37

Läkarbesök gick toppen :-) fick dock vänta 2h innan vi fick komma in...blev ett ul på magen så kvalitén blev inte toppen :-/, men pyret mår bra & växer precis som den ska för dagen :-) fick ingen bild med oss hem, men filmade förstås :-)

Känner mig mer förkyld idag :-/ mer huvudvärk & mer tät i näsan igen, har nyst flera ggr idag, bara hoppas att det inte tar om igen....Blir en tidig kväll ikväll med & hoppas jag slipper huvudvärken imorgon för idag var den inte rolig...

Känner lite fladder/durr då & då hoppas på att det är pyret jag känner, mysigt isf :-)....är iaf där hon gjorde ul idag som jag känner fladder ibland...som en liten fisk el fjäril...

Av Hilma Susanne B - 9 april 2014 22:22

Läkarbesöket för knorris gick bra på så vis att intyg om glutenfri kost till Fsk kommer att skrivas (förutom mjölkfri)! Äntligen!!

Börjar bli pirrig i magen inför morgondagens vul/ul....uppdaterar efter besöket :-).

Nu ska jag & pyret ta natten *gäsp*

Av Hilma Susanne B - 9 april 2014 06:53

Trimestern & vecka 13 redan!!

Men enligt den här appen är det inte andra, men enligt 1177 & andra appar så jag går efter det....

Sova en stund till sedan frukost & läkarbesök för knorris...imorgon får vi kika på bebisen igen :-) <3 kl.14 har vi tid...

Presentation

Bönan

 

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggar jag följer:

Gästbok

HTML kod


Ovido - Quiz & Flashcards