Hilma-Susanne

Alla inlägg under april 2014

Av Hilma Susanne B - 8 april 2014 21:22

Idag när jag satt på VC & väntade kände jag plötsligt en svepande rörelse till vänster i magen, inget kurrande el annat kom! Kändes verkligen inte som en tarmrörelse, så pyret gjorde sig till känna :-) häftigt!

Blev sjukskriven veckan ut ordinerad vila och kurera mig från förkylningen.
Sov nån timma efter 15 idag, skönt! Lite tråkigt bara med dubbelarbete, måste ju skriva vikariebeskrivningar för varenda lektion förstås och precis vad som ska göras etc...tar lite tid....några dagar är inga problem men en vecka är lite svårt då jag inte vet hur långt de hinner med...

Imorgon ska knorris till sjukhuset för ytterligare en allergiutredning, segt! Jag vet ju redan problemet, hur svårt ska det vara att ställa en diagnos.
Lika med maken som gjorde en gastroskopi idag, även där fick jag rätt...han ska ta bort både gluten och mjölkprotein ur kosten! Nu så ska vi få ordning även på hans mage....;-)....

Imorgon byter jag vecka igen :-) & har idag kommit till 30%!!

Av Hilma Susanne B - 7 april 2014 17:48

Idag kom topen jag har väntat på :-)

Imorgon kl.14 ska jag till VC för undersökning & sjukskrivning.

Av Hilma Susanne B - 6 april 2014 23:41

Förkyld, halsont & hosta, halvtaskig röst :-/, känner mig febrig emellanåt utan feber än så länge, har jag halsont imorgon ska jag ringa VC för ett halsprov.... Blir hemma imorgon & på tisdag till att börja med....

Vi var en snabbis på babyproffsen idag & provkörde en Emmaljunga Super Viking kändes bra i stl på liggdelen & vagnen vi funderat på är lite större på längden & 1dm bredare liggdel så det blir nog toppen! Då det är strax över 2 mån leveranstid så tänkte jag beställa vagn efter torsdagens vul/ul....isf får ni se bild då....

Nu ska jag försöka sova lite, svårt då jag är genomtät....

Natti natt

:-)

Av Hilma Susanne B - 5 april 2014 08:18

Nu får de nästkommande 100dgr rulla på snabbt så det blir under tresiffrigt :-)

Av Hilma Susanne B - 4 april 2014 19:13

V.12 (11+2)....

Har en känsla av att det blir mer än framtungt framöver, lär ju inte bli mindre ;-) <3....

Av Hilma Susanne B - 4 april 2014 14:34

Antal dagar kvar.... Imorn under 200 ;-)

Fredag är det också välbehövligt, hade knappt någon röst under sista passet! Ska hem och inte göra någonting förrän imorn då vi får besök :-)

Trevlig helg!!

Av Hilma Susanne B - 3 april 2014 22:08

Idag & ikväll är jag ännu mer förkyld...har tänkt jobba imorgon om det inte är värre...

Natti natt

Av Hilma Susanne B - 2 april 2014 19:51

Potatis till dagens lunch...& en bit av tummen AJ!! Brukar ha en liten knöl på tummen...den är nu ett minne blott...

Presentation

Bönan

 

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggar jag följer:

Gästbok

HTML kod


Ovido - Quiz & Flashcards