Hilma-Susanne

Alla inlägg under maj 2014

Av Hilma Susanne B - 15 maj 2014 06:38

Att se Robbies konsert i Globen :-) :-D ska bli så roligt!! Inte fel att få vila ögonen några timmar på honom ;-)!

Uppe eller läs vaken före tuppen är jag också, typiskt efter lite sporadiskt sovande då & då under natten...inte undra på det då månen var enorm igår kväll!

Nåja resten av hushållet sover så kanske att jag kan blunda liiiite innan vi ska få upp...synd bara att man ska bli så jäkla trött av att man (eventuellt) somnar om en stund...

Av Hilma Susanne B - 11 maj 2014 17:33

Handlade lite till pyret igår på p.o.p varpå kassörskan undrade om jag hade rätt stl?...Ja svarade jag varpå hon säger: Jaha du ska inte ha nu!? Näää i höst svarade jag....jaha ja men då passar det ju bra med det här, fick jag tillbaka som svar....
Börjar undra hur stor jag egentligen ser ut, nog för att jag känner mig ganska enorm & tung....

Av Hilma Susanne B - 10 maj 2014 23:55

Första bilden inte gravid andra bilden nu i v.17

Av Hilma Susanne B - 6 maj 2014 22:26

Lyssnat på pyret som far omkring som 17 :-) på några sekunder har den bytt position ena stunden i mitten nedanför naveln i nästa till höger sen tillbaka till mitten etc... inte undra på att det rör sig i magen...trodde det var tarmarna men det stämde liksom inte fullt ut så jag tog fram dopplern & lyssnade :-) Riktigt höga ljud var det ikväll, fick lyssna på lägsta volym ändå blev det ibland så höga ljud att det gjorde ont i öronen, lika hjärtat hördes jättetydligt :-)!!

Av Hilma Susanne B - 5 maj 2014 21:23

Sned mage hade jag en stund förut i em, sedan måste pyret ha ändrat position för magen blev "normal" igen. Såg riktigt lustigt ut ;-)

Fortfarande lika förkyld :-/ ser inte fram emot natten om jag blir lika som inatt...

Tänkte lyssna på vad pyret har för sig om en liten stund, förhoppningsvis är den vaken :-)....

Av Hilma Susanne B - 5 maj 2014 07:06

Vaknar upp genomförkyld förstås :-/ går inte att somna om heller med huvudet fullt i snor :-(....
Mailat iväg planering till min ersättare...& sjukanmält mig....

Imorgon är jag på sista dagen av v.16 & hela 40% avklarat också :-)!

Ska se om jag kan somna om en stund hej på ett tag....

Av Hilma Susanne B - 4 maj 2014 11:27

Kom hem med sockar, två plånböcker & korv från Hasse :-). Darling köpte sig också en ny plånbok....Barnen åkte lite karusell , darling åkte twister med Astrid...lite ballonger, leksaker & mat blev det också innan vi begav oss hemåt. Lagom tills vi satt oss i bilen kom det både regn/snö/hagel så vi hade tur :-).

Fortfarande förkyld med halsont, fryser, ont i kroppen...ska jobba tänkte jag så länge det inte blir värre...

Av Hilma Susanne B - 3 maj 2014 06:43

Vaknar med halsont & mer tät näsa, kände redan igår att det var på g, frös & var sträv i halsen på kvällen...förutom munsåret jag vaknade med i tisdags...
Inte konstigt med de förkylningar barnen haft/har....

Vaknade långt före 6 av att jag behövde gå på toa men orkade inte då så nu kan jag inte somna om...alla utom jag sover, så typiskt då jag hade haft möjlighet att sova...

Vi ska iväg på Rättviks marknad idag, ska klä på mig ordentligt så jag inte fryser! Kanske kan hitta lite mer kläder till pyret :-)....

Återkommer nog senare, hej så länge!

Presentation

Bönan

 

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggar jag följer:

Gästbok

HTML kod


Skapa flashcards