Hilma-Susanne

Alla inlägg under juli 2014

Av Hilma Susanne B - 2 juli 2014 15:10

Är hela vagnen komplett :-) lättkörd, lättmonterad, bra höjd på liggdel & sittdelen, snygg ;-) dock liten varukorg med 5 kg kapacitet....fick ett parasoll med oxå men det har vi ej testat...
Nu fattas "bara" pyret!

Av Hilma Susanne B - 1 juli 2014 18:11

Är som sagt inte min grej....fick förstås bara "halva" vagnen idag...dvs hjulen & sittdelen...chassit & liggdelen kommer imorgon iaf så inte långt borta men snopet....
Så ni får vänta till bättre bilder imorgon...

:-)

Av Hilma Susanne B - 1 juli 2014 08:22

Hahaha sorry för "dubbelt" inlägg mitt minne är värre än värst, kom alltså inte ihåg att jag nämnde igår om vagnen ;-)....ni får ha överseende helt enkelt :-), skriver från mobilappen & har inte ännu hittat någon meny där man kan ta bort eller redigera ett inlägg, så det får vara dubbelt....

Hej så länge!

Av Hilma Susanne B - 1 juli 2014 08:18

Igår em om att vår vagn skulle lämna företaget igår & imorse klockan 6 var vagnen på plats i Borlänge :-) spännande att få packa upp den sedan, hoppas på att den infriar våra förväntningar ;-)....

Känner mig just nu iaf, lite piggare än vad jag gjorde igår morse, hoppas det håller i sig resten av dagen (ja gärna framöver med förstås men pyret tar för sig av en hel del energi så det lär inte hända ;-)....)

Återkommer med bilder då vi har packat upp vagnen :-)....

Presentation

Bönan

 

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggar jag följer:

Gästbok

HTML kod


Ovido - Quiz & Flashcards