Hilma-Susanne

Alla inlägg den 3 november 2014

Av Hilma Susanne B - 3 november 2014 20:57

lite bilder för dagen på mina små prinsar :-) <3....storasyster är i skolan & Vilgot får vara hemma från Fsk ett tag framöver i hopp om att undvika massa bacillusker från Fsk.....

Igår var vi hem till morbror & kusin vitamin så de fick träffa Gilbus :-)....vi fick två finfina bodys :-)!

Annars ser dagarna ganska lika ut Gilbus är vaken korta stunder, äter som en häst ;-) & sover mer än gärna på mornarna :-).....
Jag börjar känna mig som människa igen, inte alls lika ont längre (blev sydd på tre ställen m.m) & eftersom Gilbus är en sjusovare så vaknar jag till & med före honom på mornarna & väcker honom tillslut för mat....Å jag vet att det kan ändras när som helst, så jag är glad så länge det varar ;-)....från & med nästa vecka måste vi ju upp tidigt för att lämna Astrid i skolan, så det gäller att passa på medan darling är hemma ;-)....


Ska strax streama Sveriges värsta bilförare sedan avslutar vi med en 3D film i sängen innan vi förhoppningsvis tar natten.....

Hej så länge!

Presentation

Bönan

 

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26
27
28 29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggar jag följer:

Gästbok

HTML kod


Ovido - Quiz & Flashcards