Hilma-Susanne

Alla inlägg den 9 november 2014

App

Av Hilma Susanne B - 9 november 2014 22:53

tog hem en app för att kunna vattenmärka mina bilder :-)
Ska experimentera lite vid tillfälle & se hur jag vill ha min logga, är iof resan nöjd med exemplet nedan.....

Hade varit roligare om jag hade kunnat göra min handskrivna logga som ett vattenmärke....går säkert om jag köper appen, men det har jag ingen lust med än så länge....

Av Hilma Susanne B - 9 november 2014 19:24

Har bakat butterkakor idag dagen till ära ;-) smaskigt blev det, gluten & laktosfritt såklart...

Finaste systeryster/moster for hemåt ikväll medan vi for till svärfar för att fira honom på farsdag....

Haft finbesök av min yngsta kusin & sambo idag också, trevligt! Finfina kläder fick Gilbus av mina kusiner & morbröder, Astrid & Vilgot fick lego :-).

Gilbus ska strax få premiärbada bara han har ammat färdig...en liten långätare, oftast 30-45 min per gång ;-)....

Imorgon börjar darling jobba igen :-/ & jag ska köra Astrid "själv" till skolan, bara hoppas att liten är lika nöjd som han brukar i bilstolen....

Blir tidigt i säng idag (tanken som räknas ;-)....)

Natti natt!

Gilbus invigde ett av klädseten han fick av moster idag :-)....

Presentation

Bönan

 

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26
27
28 29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggar jag följer:

Gästbok

HTML kod


Ovido - Quiz & Flashcards