Hilma-Susanne

Alla inlägg under december 2014

Mys

Av Hilma Susanne B - 5 december 2014 23:53

fredagsmyyyyyysss

Av Hilma Susanne B - 5 december 2014 16:19

på Gilbus är en body från Name IT & byxor från Lindex, båda i stl:50...

Bäst att sova med ett öga öppet eller båda så inte mamma får för sig att lägga ned mig ;-).....

Fredagsmyyyyysss & Idolfinal dessutom ikväll, mysigt!! Ska ladda med en god kycklingsallad eller kanske kycklingpaj *beslutsångest*....

Hej på ett tag!

Av Hilma Susanne B - 4 december 2014 13:48

idag på fm var en journalist på besök & intervjuade mig om vår långa resa vi har gjort för att bli föräldrar....nästa helg bokade vi in en dag för fotografering av hela familjen :-)....

Ska bli spännande att läsa reportaget sedan innan det ska publiceras...

Vi ska strax bege oss till stan för att hämta Astrid i skolan...solen lyser & jag är ovanligt pigg med tanke på att liten har ätit varannan timma inatt....

Hej på ett tag!

Här ser han ut som en liten porslinsdocka ;-)

Av Hilma Susanne B - 3 december 2014 07:44

plötsligt händer det igen ;-) Gilbus somnade strax efter 0:30-6:50 :-) han åt som han brukar 1 gång/h från 20-tiden sedan sista omgången gjorde han en långätning på 45min...nu äter han igen sedan 40 min tillbaka....

Fröken har halsont idag så hon får vara hemma från skolan, hoppas det är "tillfälligt"...

Ser ut att bli snö nu framöver :-) det är på tiden tycker jag, mysigt!

Av Hilma Susanne B - 2 december 2014 08:34

timten kom tidigt i år till mig ;-)
En 6 plus gold blev det, ska "bara" få över all nödvändig information från min 5.a också...

Började med ett frisörbesök & Gilbus sov nästan hela tiden av att farmor vaggade bilstolen :-), Vilgot körde tusen & en frågor till Madde som klipper mig....
Sen blev det kupolen & uppdatera vintergarderoberna för A & V, avslutade med att köpa mig mobilen...

Presentation

Bönan

 

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggar jag följer:

Gästbok

HTML kod


Ovido - Quiz & Flashcards