Hilma-Susanne

Alla inlägg under februari 2015

Av Hilma Susanne B - 10 februari 2015 21:15

imorgon bitti far jag Gilbus & Vilgot till Lollo & hälsar på :-)....Darling jobbar förstås & Astrid går ju i skolan...

Vi ska passa på att gå på symässan & Sthlms city förstås ;-)

Kyrkan är bokad inför dopet också som ska ske i mars :-)ska försöka handla lite dekoration etc i Sthlm har jag tänkt...

Ska försöka få liten att somna ordentligt...han har börjat använda mig som napp & vaknar direkt tutten åker ur eller att jag flyttar på honom....vilket resulterat inatt jag känner mig "ledbruten" både här & var....

Av Hilma Susanne B - 7 februari 2015 22:16

igår for vi tur & retur upp till Sundsvall för att träffa finaste Dr Ludmila! Utan henne hade vi aldrig haft Gilbus, hon är mer än Guld värd!
Hon var jätteglad över att träffa oss igen & få se Gilbus! Hon sa till Gilbus "jag har allt en liten del av mig i dig" vi sa att det är inte lite, det är hela hennes förtjänst att vi lyckades få Gilbus efter alla mf!

Jag fick en "okej-stämpel" även av Ludmila så det känns bra! Fick lite medicin utskrivet som jag ska börja med så snart jag har hämtat ut det....

Under tiden vi for till Sundsvall var Vilgot hos farmor & Astrid i skolan.
Vi passade på att luncha på Ikea i Birsta innan vi for hemåt.

Idag har vi varit hos brorsan med familj en stund & for hemåt på kvällen för att hinna med kvällsbestyren före mello...
Nu hoppas jag att liten snart tar natten...

Godnatt på er!!

Av Hilma Susanne B - 3 februari 2015 18:30

jag & Gilbus har varit på akuten i 3h idag...vår lille plutt är förkyld stackarn, rosslig & tät...efter alla undersökningar fick han inhalera adrenalin två ggr som ska lösa upp slemmet så han lättare kan få upp det sedan fick vi fara hem....blir han sämre ska vi förstås tillbaka igen, så det hoppas vi att vi slipper....

I skrivande stund ligger han & pratar med "mobilen" i taket "mmmmmäääääää mmmmmmääääää eeehhhmmmmäääää" :-) <3

Av Hilma Susanne B - 1 februari 2015 08:38

Fyra år sedan det hemska samtalet kom från min farbror...jag var hemma själv med barnen & pluggade då världen rasade när jag tillslut förstod att pappa hade lämnat oss...inte att han "bara" hade ramlat & att läkaren som var där med min farbror hjälpte pappa, tvärtom pappa fanns inte kvar :-/....allt bara snurrade & min Darling åkte hem från jobbet, det var hittills den värsta dagen i mitt liv.....obegripligt att det redan nu har gått 4 år.....4 år sedan telefonen tystnade :-/ pappa ringde alltid varje dag & jag med, vi hade alltid något att berätta, fast vi nyss hade pratat ;-)! Pappa skrattade alltid åt Astrid & Vilgots upptåg i bakgrunden...

kommer man någonsin känna mindre sorg???

Presentation

Bönan

 

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggar jag följer:

Gästbok

HTML kod


Ovido - Quiz & Flashcards