Hilma-Susanne

Alla inlägg den 12 mars 2015

Bus

Av Hilma Susanne B - 12 mars 2015 21:15

senaste veckan har Gilbus sträckt upp händerna när han vill upp :-) så gulligt!

Sen vi var hos Lollo har han borrat in ansiktet i halsen eller axeln på en & vill gärna "äta" på en, ikväll har han varit extra gosig :-).....

Skrattar högt, det bara bubblar ur honom så härligt man kan inte låta bli att skratta själv ;-)....flera ggr senaste dagarna & mest idag har han fått fram "hej" sötnöten....

Fröken bus är hemma från skolan idag & imorgon hon har ont i halsen & feber :-/ pepparpeppar är ingen annan sjuk ännu (fast Gilbus rosslar fortfarande)....trodde dock att jag skulle åka på magsjuka ikväll, fick rejäl magknip & varit på toa flera ggr, pepparpeppar mår jag bättre....måste ha fått i mig något jag inte tål, kommer bara inte på vad....

Kvällsbus med glad sötkorv

Bättre kontroll när han sitter själv :-)

Gos med kaninen ;-)

Presentation

Bönan

 

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16 17
18
19
20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggar jag följer:

Gästbok

HTML kod


Ovido - Quiz & Flashcards