Hilma-Susanne

Alla inlägg den 16 mars 2015

Av Hilma Susanne B - 16 mars 2015 22:18

verkar som att Gilbus inte tänker sova än på ett tag...brukar sällan somna före 23....

Av Hilma Susanne B - 16 mars 2015 20:34

Pratade med Skatteverket imorse så nu vet jag inte vad jag heter :-D ;-) eller jo jag har ju förstås "bara" två alternativ att välja på ;-)...

Har ni lyssnat på "Fantastiske Farao" på Nrj??? I en av alla hans berättelser så berättar han om då han ringde Skatteverket för att byta namn :-D....Om ni inte har lyssnat, så måste ni lyssna för det är SÅ roligt!
Jag fick precis samma känsla som han beskrev ;-) det var en mycket trevlig telefonist jag fick prata med & snabbt gick det....

http://youtu.be/IZ5Mut6LlbM

Antingen heter jag ännu som vanligt eller så heter jag Hilma Susanne i tilltalsnamn ? får jag ingen blankett i brevlådan så heter jag Hilma Susanne...annars måste jag fylla i blanketten & skicka in. Lätt som en plätt iaf & känslan då jag lade på luren blev...."jaha nu heter jag nog Hilma Susanne" :-)....

Bra timing tycker jag för körkort m.m ska iaf förnyas inom kort :-) nu blir det bara nån månad tidigare.....Skulle ha bytt då vi gifte oss & jag ändå böt efternamn, men så blev det inte då.

Av Hilma Susanne B - 16 mars 2015 12:59

solen skiner idag med & det är underbart att kunna sitta ute på trädäcket & njuta!

Kikade i våra rabatter igår & bl.a tulpaner är redan på väg!

Ska strax äta lite lunch & liten sover i vagnen på trädäcket....sen ska vi fara & hämta storasyskonen i Fsk & skola :-)...

Glad sötnöt i kläder från Lindex (stl.56)....börjar undra om kläderna växer med honom då han inte växer ut dem ;-)...

Presentation

Bönan

 

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16 17
18
19
20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggar jag följer:

Gästbok

HTML kod


Ovido - Quiz & Flashcards