Hilma-Susanne

Alla inlägg den 4 april 2015

Av Hilma Susanne B - 4 april 2015 11:18

jag har inte gjort något alls för att gå ned i vikt, "komma i form" efter graviditeten...det har löst sig automatiskt av sig själv...

Jag har alltid varit smal, för smal enligt bmi, alltid kunnat äta vad jag vill, aldrig gått upp massa i vikt, tvärt om....betyder självklart inte att kroppen mår bra av att äta "vad som helst" men jag mår bra & då tror jag det är bra. Äter ju glutenfritt samt laktosfritt annars blir jag jättesjuk, fuskat för något år sedan med mjölkchoklad, blev dålig i 3! dagar! Det gör jag inte om! Måste ha helt glutenfritt också, testat även strips som samfriterats med glutenprodukter & AJ vad ont i magen jag fick! Man lär av sina misstag!

Nu är jag snart nere på samma vikt som före graviditeten & jag hade hoppats stanna på över 50 kg iaf men nä jag ligger runt 48 kg nu.
Trots lite degig mage är jag nöjd, känner mig mycket finare nu än förut. Kroppen har ändrats så fint efter graviditeten & jag hoppas jag känner mig minst lika fin när jag sedan slutat att amma. Jag helammar ännu.

God morgon ;-)

Presentation

Bönan

 

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21
22
23 24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggar jag följer:

Gästbok

HTML kod


Ovido - Quiz & Flashcards