Hilma-Susanne

Alla inlägg den 11 april 2015

Av Hilma Susanne B - 11 april 2015 19:58

tänk så bra att det finns mediciner, som dessa tex....Dock svindyra men väl värda vartenda öre, för de gör sitt jobb (pepparpeppar)!

Äntligen kan Vilgot känna sig "stor" & vakna helt torr!! Gissa om han var stolt imorse & vi med!

Bara jag som inte kunde slappna av & sova ordentligt inatt, ifa han skulle komma upp....

Av Hilma Susanne B - 11 april 2015 18:49

Darling trodde att det bara var Gilbus på första bilden hahaha :-D men nä det är ju förstås halva Gilbus & halva jag & halva Gilbus & halva Darling på andra bilden.... Synd att jag inte hittat någon bra bild framifrån på mig då hade det blivit ännu bättre ;-)....nästan alla bilder på mig ligger på diabilder än så länge....

Imorgon ska jag baka en bananpaj tänkte jag, ska bara bestämma mig för vilken sort det ska bli....vi får lite besök imorgon :-).


Astrid & Vilgot är hos nyaste grannarna & leker, kul då de har tre barn i ungefär samma ålder som våra :-) 11 mån, 5 & 7 år :-)...


Hej så länge!



Full fart i studsmattan med grannbarnen

Groupie ;-) & Gilbus passar på att ge mamma en puss ;-)

Presentation

Bönan

 

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21
22
23 24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggar jag följer:

Gästbok

HTML kod


Ovido - Quiz & Flashcards