Hilma-Susanne

Alla inlägg den 25 maj 2015

Av Hilma Susanne B - 25 maj 2015 19:07

ja ni, undra ja hur många hjärnceller jag har kvar uppe i knoppen egentligen :-@....känns som att det bara är "gröt"....
40 min hade vi på oss för att göra läsförståelsen, 2 min/fråga & då var det låååååång rörig text att läsa före i 5 olika avsnitt :-@.....behöver jag säga att jag INTE hann med alla frågor :-X....såg att jag iaf inte var ensam om att inte hinna med som tur var....men det känns iaf rejält snopet :-/.....
Man kan få 3-5p på betyget, 0-3p för provet & 2p för arbetslivserfarenhet från tandyrket, max är alltså 10p.....jag har då iaf 5p ;-).....
Många som var kallade till testet har inte ens dykt upp! Hoppas på att många sökande ångrar & inte kommer eller ev tackar nej så jag har chans att få komma med....

Men hjärnan är seeeeeg som kola då jag ammar & jag skäms hahaha känner mig riktigt dum emellanåt *pinsamt* kan jag lova, men har du ammat/ammar känner du säkert igen dig ;-).....

Efter informationen & provet for vi till kupolen, svärmor köpte sig en iPhone 6 :-), sedan lunchade vi på Ikea & jag kom hem med en matta!

Nu ska vi göra lite varma mackor till kvällsmål om en stund!

Imorgon ska Gilbus få sin 6-mån spruta....

Hej så länge!

Presentation

Bönan

 

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggar jag följer:

Gästbok

HTML kod


Ovido - Quiz & Flashcards