Hilma-Susanne

Alla inlägg under maj 2015

Av Hilma Susanne B - 18 maj 2015 06:19

varför är man alltid som tröttast på vardagarna (när man är ledig)? Nu är ju jag "ledig" alla dagar i veckan än så länge, men ska ju skjutsa barnen till Fsk/skola på vardagarna....
Liten vaknade vid 5 & är nu inne på sin andra långamning med en kort sovpaus emellan innan han blev väckt av en snarkande pappa (som förstås nu sover lugnt)

Har inte så mycket på agendan för dagen, men är sugen på att baka något, igår var det sockerkaka men nu tårta....får väl se om det ens blir något alls.....

Vad ska ni pyssla med idag?

Hej så länge!

Av Hilma Susanne B - 16 maj 2015 22:57

kikar på gamla Falk filmer, bästa filmerna!

Imorgon ska vi hem till finaste familjen A i Falun :-)!

Natti natt!

Av Hilma Susanne B - 16 maj 2015 18:34

har visst glömt skriva att jag har blivit kallad till Falun på testdag till tandsköterskeutbl jag har sökt där :-).... Den 25/5 är det dags för prov & information, spännande!

Liten vill ha min mobil ;-)

Sittdelen med parasollet på idag :-) fullt liggläge, annars hade jag aldrig testat den idag....

I krypposition ;-)....

Av Hilma Susanne B - 13 maj 2015 17:01

Rymlig, skön att köra & verkar vara billig i drift :-)! 7-sits, panoramatak & glastak till barnens glädje ;-)......

Vi ska strax på vårshow frökens skola har en varje säsong & ikväll är det dags!

Liten har testat sittdelen idag igen, fortfarande stor i bältet men med ytterkläder blir den snart lagom kan jag tro :-)

Inatt ska våra större <3 sova hos farmor & Leffe :-) så vi hoppas på lite sovmorgon på köpet....


Hej så länge!

Liten hand i lite större hand :-) <3

Av Hilma Susanne B - 8 maj 2015 22:08

Nya slipade solglasögon till mig från Darling i 15-årsdags present :-) & nya bågar (& glas förstås) till Darling :-)! Snyggt med färg, svårt bara att fånga på bild...

De

Av Hilma Susanne B - 6 maj 2015 13:23

finaste jag har :-) <3

Av Hilma Susanne B - 5 maj 2015 19:01

ett gäng bilder från idag förkylda men glada ändå ;-)
Liten är alltid lika glad, har roat sig själv i babysittern, han hade hicka en stund & skrattade högt varje gång åt sig själv då han hickade ;-D

Fick mig en surprise idag då jag öppnade potatispåsen :-O, se bilden längst ned....

Inväntar Darling som är på väg hemåt från en dagskurs i Solna & han köper med sig pizza ;-)

Hej så länge!

kanske skulle testa att plantera ett gäng ;-) kanske lyckas bättre än sist jag försökte!?

Av Hilma Susanne B - 4 maj 2015 21:39

han säger mamma, hej, nej & Ulla :-D nejnejnejnej säger han om han är ledsen, missnöjd, vill upp osv & mamma ropar han också om han är ledsen eller glad :-)...hej kommer då & då lika med "Ulla" hahaha

Sötnöten har bruna ögon idag de växlar fortfarande i färg ;-)
Att borsta tänderna är riktigt roligt speciellt att få hålla i borsten samtidigt ;-)

Presentation

Bönan

 

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggar jag följer:

Gästbok

HTML kod


Ovido - Quiz & Flashcards