Hilma-Susanne

Alla inlägg den 10 juni 2015

Av Hilma Susanne B - 10 juni 2015 23:02

Gjorde ett "Body Age Test" idag & han som utförde testet undrade om jag tränade på elitnivå & körde löpning :-D!
Känner mig riktigt nöjd med resultatet med tanke på att jag knappt tränat på bra många år & dessutom en fl för 7 mån sedan också!
Självklart var magstyrkan inte något att hänga i granen (inte tränat magen efter fl, dags nu!) & min rörlighet/smidighet vet jag ju är dålig, känner mig lika smidig som ett kylskåp, så de resultaten var inte så bra förstås!
Men de ska jag ändra på framöver ;-)!
Optimalt blodtryck har jag också & 15,8% kroppsfett, tydligen ett väldigt bra värde. Konditionen var nästan på elitnivå :-D Fick hem en hel lunta med papper med alla resultat på etc :-)
Svärmor var inte lika nöjd/impad över hennes resultat.....

Vi passade på att testa spinning jag & svärmor men kom fram ganska snart att det inte var något för oss, alldeles för obekväma cyklar :-X, 20 min i varierande tempo, motstånd & position fick räcka. Sen gick vi en tur på löpbandet ist innan vi tog en skön dusch :-)!

Ska strax försöka sova, liten slocknade för snart 1h sedan ;-)

Natti natt på er!

Presentation

Bönan

 

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggar jag följer:

Gästbok

HTML kod


Skapa flashcards