Hilma-Susanne

Alla inlägg under juni 2015

Av Hilma Susanne B - 6 juni 2015 07:30

dagens ursöta Google bild! Bästa bilden på länge tycker jag :-)!

Trevlig dag på er!

Av Hilma Susanne B - 5 juni 2015 19:57

första dagen man inte behövt jacka på & solen har visat sig hela dagen, så även nu :-)!

Ska strax se en film & äta lite mjölkchoklad ;-) (gluten+laktosfri) innan sängen ropar!

Liten slocknade strax efter 19, så han vaknar väl igen under kvällen eller tidigt inatt för mat igen ;-)....

Imorgon fm ska jag testa en "ny" frisör, spännande! Fast troligtvis lika frisyr ;-)....

Trevlig fredag på er!

Av Hilma Susanne B - 5 juni 2015 10:22

nu finns jag på fb också :-) välkomna att gilla för att följa, kanske ni får tips på en tavla att beställa!

Av Hilma Susanne B - 4 juni 2015 08:49

Varför tycks tiden stå still då man väntar på något? Oavsett vad man väntar på så ju närmare målet man kommer desto saktare går tiden, mycket märkligt!

Vill spola fram tiden till nästa vecka så jag vet hur det gick med utbl i Södertälje & sedan snabbt hoppa fram en vecka till för att då vet jag hur det gick i Falun! Efter det kan vi stanna tiden igen ;-)...

Idag skiner solen & det verkar blåsa mindre också :-D underbart om så vore!

Igår var det avslutningsmiddag för Vilgot & hans förskolekompisar som ska börja F-klass i höst! Avslutar med en bild från avslutningen & på hur presenterna till fröknarna blev ;-)

Hej på ett tag!

Presentation

Bönan

 

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggar jag följer:

Gästbok

HTML kod


Ovido - Quiz & Flashcards