Hilma-Susanne

Alla inlägg den 8 oktober 2016

Av Hilma Susanne B - 8 oktober 2016 08:47

Sammanfattning av min tredje vecka på Lia ;)
jag har varit mest inne hos tandläkarna förstås & har assat på allt de haft på agendan! Rotfyllningar, x, lagningar, tillfälliga lagn, cementering, akuta pat med värk, avtryck, utlämningar- inte så mkt att assa då....m.m.
Skrivit journaler hos thyg vid kontroller, röntgen....känns som jag fått göra allt utom att lägga bedövning förstås, då vi läser den kursen innan nästa Lia till våren. Har heller inte haft tillfälle att testa på receptionen med samtal, in/utcheckning....

Det svåraste är att försöka komma ihåg vart allt finns i de olika rummen & hur alla vill ha det i olika situationer, då snurrar jag till det emellanåt.....annars tycker jag att jag från i måndags haft bra koll på läget i flera av ovannämnda situationer ;)!

Idag ska vi på Rättviks marknad & har sett på fb att de har glutenfria munkar & våfflor!
Inte en dag för tidigt :D


Trevlig helg!!

Kanelbullens dag så jag passade på att baka i tisdags em/kväll, glutenfritt förstås.

Det börjar ta sig....slutuppgiften i HTML & CSS som ska vara inlämnad 6/11.... Har en hel del kvar att göra i css & säkert i HTML....Måste få till minst 2 html som ska länkas....just nu har jag ingen aning om hur....

Presentation

Bönan

 

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggar jag följer:

Gästbok

HTML kod


Ovido - Quiz & Flashcards