Hilma-Susanne

Alla inlägg under maj 2017

Av Hilma Susanne B - 31 maj 2017 04:58

Vaknade vid 4 för toabesök, vaknar ungefär var/varannan h genom natten för toabesök & nu kunde jag inte somna om *gäsp*. Vi ska på förlossningskurs för omföderskor i em, ska bli spännande!
Hoppas på att kunna somna om strax så jag inte är alltför trött bara, sovit 1-2h nästan varje em i 1v tid. . . .

Igår fick vi äntligen vatten inkopplat till våra två badrum på övervåningen :-) bara ett badkar som fattas!

Nä nu ska jag försöka sova igen Natti natt!

Av Hilma Susanne B - 18 maj 2017 15:08

Jag skrev något, dagarna rullar på & lillebror gör sig påmind mestadels av min vakna tid ;-). Vecka 35 redan (34+4) & jag har packat min & darlings bb-väska idag, ska bara stoppa i lite snacks etc så är det klart. Har tagit fram & gjort ren babyskyddet & ska montera det i bilen också.

Idag kom så äntligen mitt examensbevis & en finfin brosch också med posten :-D!

Idag är värmen här, olidligt tycker jag från att ha varit bara någon plusgrad till 21° direkt....

Må så gott så ska jag försöka skriva liiite oftare ;-) Annars håller jag mest till på Instagram under namnet "hilmasusanne"!

Sötskorpan känner nog på sig att det blir en förändring snart, hon kelar med både mig & mina skor :-D

Gilbus som inte använt napp ordentligt sedan han var liten har haft den i flera dagar nu...tror han också känner på sig att lillebror snart är här ;-) 38dgr till bf idag!

Presentation

Bönan

 

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggar jag följer:

Gästbok

HTML kod


Skapa flashcards