Hilma-Susanne

Alla inlägg under januari 2013

Av Hilma Susanne B - 20 januari 2013 20:27

Blev sugen på semlor imorse...så jag testade att göra gluten & laktosfria sådana förstås ....sex stycken bullar blev det på en sats & de fick 5/5 möjliga i betyg ;-)....semlorna fyllde jag med äppelmos & grädde :-)

Av Hilma Susanne B - 20 januari 2013 20:26

Blev sugen på semlor imorse...så jag testade att göra gluten & laktosfria sådana förstås ....sex stycken bullar blev det på en sats & de fick 5/5 möjliga i betyg ;-)....semlorna fyllde jag med äppelmos & grädde :-)

Av Hilma Susanne B - 14 januari 2013 22:05

Trökigt nog befinner jag mig i sängen sedan farmen började vid 19:30....eller trökigt har jag ju inte kikar förstås på tv.n....å jag (vi) är mer än nöjda med sängen så jag tillbringar gärna tid här ;-)....

Ny vecka igen oxå, just nu rullar veckorna lika snabbt som under ht så det säger väl bara svish så är det semester (hoppas jag ;-)...)
Lite körigt på jobbet så man känner att man lever emellanåt, men vad gör väl det, då det är SÅ roligt?!!!! Vissa dgr är förstås roligare/mindre roliga än andra men that's life :-)

Knorris har senaste tiden börjat ljuda olika ord & är en hejare på att berätta vilken begynnelsebokstav olika ord har :-) inte illa för att vara 3.8 år, brås på storasyster som började läsa som 3-åring förstås....

Mitt lilla pkt väntade på posten idag innehållandes billaddare, skal, vantar m.m...snabb leverans också :-) passar mig perfekt som är otålig & egentligen vill ha saker på stört....

Det var allt för nu :-) /MammaSusan

Av Hilma Susanne B - 10 januari 2013 23:32

Så här på sena kvällen från sängen...tillbaka på jobbet några timmar idag efter att ha haft feber i flera dgr...så roligt att terminen har startat igen :-)...full fart direkt, nästa vecka är jag på kurs två hela dagar :-)....

Fröken har varit hos tandläkaren idag & fick en 6-års tand "plastad", hon var lika duktig som alltid :-) hon verkligen gillar tandläkaren :-)!

Ska försöka sova nu för jag har en massa jobb i morn trots min lediga dag....

Natti natt!

Av Hilma Susanne B - 6 januari 2013 20:04

Imorgon är det tillbaka till verkligheten igen....precis då man (jag) börjat känna att jag är ledig...

Har nått virus i kroppen ont i högra örat sedan igår...hoppas bara det är ngt tillfälligt så det går över. Har liksom inte tid att vara sjuk nu vid terminsstart...Somnade en sväng efter 17, hoppas kunna somna i tid sedan...

Imorgon blir det planering hela dagen innan eleverna kommer tillbaka på tisdag :-).


/MammaSusan :-)

Av Hilma Susanne B - 3 januari 2013 22:10

Nytt år Nya möjligheter ?....hoppas att detta året blir bättre än förra...vill inte få några fler + på stickan som sedan slutar i mf, blev tre st till under 2012 ....hoppas vi, nära & kära får vara friska....


Nyåret firade vi med broder+ hans lilla familj & med goa Carro+ familj


Jag lyckades nog stuka foten tidigare idag genom att trassla in mig i stolen & snubbla utan att ramla...blev både blå & svälld...har ont vid båtbenet & blir det värre eller inte går över får jag kolla upp det....mindre rolig start på nya året men vad gör väl det finns annat som toppar det flera ggr om



Presentation

Bönan

 

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggar jag följer:

Gästbok

HTML kod


Skapa flashcards