Hilma-Susanne

Alla inlägg under september 2014

Av Hilma Susanne B - 30 september 2014 15:57

förkylningen håller i sig & jag känner mig orkeslös & trött...solen skiner & vädret är underbart vilket spär på mitt dåliga samvete för att jag inte orkar göra något...

Pyret i magen är aktiv som bara den & ont gör det....dags för bm besök imorgon igen...i fb-tråden rasar det ut bebisar & jag hoppas fortfarande på att han ska titta ut inom kort! På torsdag räknas han som fullbakad (37+0)....
Är riktigt nyfiken på vem han är, hur han ser ut & hur stor/liten han är...hoppas också det blir namnet jag kommit på för ingen annan heter så (ännu iaf) & i mitt tycke är det perfekt ;-)!

Hej på ett tag....

Av Hilma Susanne B - 28 september 2014 20:59

tänkte på min ansökan om lärarleg i fm, en evig väntan & till troligtvis ingen nytta. Vill skola om mig så det kändes onödigt att ansöka om det, men å andra sidan då har jag ju det om jag skulle behöva....

Nu på eftermiddagen hade jag fått mail från skolverket tillsammans med beslut & pdf filer...dem innehöll min legitimation & en förteckning över vilka ämnen jag får undervisa i. Det var på tiden kan jag säga!

Av Hilma Susanne B - 28 september 2014 09:55

Väder idag strålande sol & det ska visst bli omkring 18°!!
Just nu sitter jag & njuter av tystnaden & pyret som har gymnastik i magen vid frukostbordet, våra två <3 är klara & leker nere & darling for precis iväg för en tur på crossen.
Jag ska sätta mig i solen då jag är färdig med frukosten....

Ska försöka packa färdigt bb-väskan idag med kameror etc...måste handla det sista till pyret också som sockar tex.....

Nyfiken på vad ni tyckte om artikeln, berätta gärna :-)


Hej på ett tag!

Av Hilma Susanne B - 27 september 2014 18:45

idag är vi med i DT's tidning Pralin :-)

Av Hilma Susanne B - 27 september 2014 01:20

kunde inte lägga upp ett inlägg i torsdags, så det kommer nu ist

Av Hilma Susanne B - 24 september 2014 04:57

som vanligt....Så jag har sysselsatt mig med lite jämförelse kollage i hopp om att bli trött...
Ska försök sova sista timmen innan klockan ringer & darling ska upp, sen ska barnen upp & fröken till skolan. Vilgot är hemma med mig då jag är föräldraledig :-)....

Natti natt......

Av Hilma Susanne B - 23 september 2014 16:43

blev uppringd imorse av bm som sa att slemproppen inte återbildas nu & man vet inte förrän i efterhand om förlossningen är på g eller ej...tack för de tänkte jag då....
Ryggvärken är kvar & om jag går en kort sträcka, ändrar position i sängen, reser mig upp drar magen ihop sig & blir tung, hård & det gör ont.....så jag har fler sammandragningar än förut...

Förkylningen är kvar....

Bilden på "bollen" tog jag igår kväll :-)

Av Hilma Susanne B - 22 september 2014 21:59

har ont i ryggen sedan inatt & knip i magen då & då, förutom de är jag rejält tät i näsan :-/...

Nu är lillebrors overall tvättad & nedpackad i väskan & det mesta är färdigt ;-)....han kan få komma tidigast den 6:e/10 för jag vill på "Underbara barnmässan" i Älvsjö även i år....

Nu blir det paradise hotel :-)

Presentation

Bönan

 

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggar jag följer:

Gästbok

HTML kod


Skapa flashcards