Hilma-Susanne

Alla inlägg under juli 2016

Av Hilma Susanne B - 28 juli 2016 19:27

Idag kom sötkorvens fotbollsdress med posten :) så fin & passade perfekt!

Fixade ett snapchat konto också igår, kul tidsfördriv ;)

Av Hilma Susanne B - 21 juli 2016 23:56

Är vi lediga allihopa :)

Köpte bl.a ett par hörlurar till mobilen idag...

Sötkorven ville inte alls somna ikväll men fem minuter efter Busbilden sov han skönt ;)

Av Hilma Susanne B - 18 juli 2016 20:37

Bli fullt upp resten av studietiden till tandsköterska;) tackade ja till webbdesigner utbl. Via högskolan samtidigt även den på heltid...& så har jag förstås sötkorven hemma samtidigt ;).

Våra större busfrön är med farmor & Leffe så jag fick lite egen tid idag då sötkorven sover middag ....jag kunde inte hålla fingrarna borta från studierna så jag passade på att läsa & skriva trots sommaruppehåll ;)......

Av Hilma Susanne B - 16 juli 2016 23:23

Dagen har vi spenderat på Parken Zoo i Eskilstuna :) tillsammans med systeryster/moster, lillkusinen, mamma/mormor, storkusinen, brorsan/morbror & Chariya.....

Gilbus gjorde premiär på karusellerna, det var lite smått läskigt först tyckte han, men sen så var det riktigt roligt :).
Trötta nöjda & glada kom vi hem ikväll:).
Jag låter bilderna tala för sig själv, alla tagna med min nya Samsung s7edge :)

Av Hilma Susanne B - 4 juli 2016 13:22

Lekställning en på plats men rutschkanan är spräckt så vi väntar på en ny, satte dit den bara för att se hur de skulle bli

Det finaste man har sätter man på bordet ;) men i det här fallet klättrade han upp själv...

Presentation

Bönan

 

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggar jag följer:

Gästbok

HTML kod


Skapa flashcards