Hilma-Susanne

Alla inlägg under mars 2014

Av Hilma Susanne B - 29 mars 2014 06:52

Strax efter 6 (kissnödig) bara för att jag inte var upp tidigare inatt....

Idag ska det enligt vädret bli hela 16° ute! Inte dumt en lördag :-)!

Jag & min gamla gymnasiekompis som oxå väntar nr tre & med samma bf som mig :-) satt & klurade på om mitt/vårt pyre är en pojke...har ju den känslan sen tidigt & på ul-filmsnutten ser man tydligt att något finns mellan benen, spännande! Försökte få till en bra skärmdump från filmen men det var förstås inte lätt, bästa bilden jag fick till ser ni nedan, men det syns iaf något extra där ;-)...

Började få ont i halsen igår natt & det är fortfarande strävt idag :-/ men jag är pigg (ännu) på jobbet går det både halsfluss & streptokocker så jag hoppas jag klarar mig! Och att det inte är farligt för pyret om jag åker dit på bacilluskerna....

Ska ta fram barnens studsmatta idag tänkte vi, då är det vår! :-)!

Skulle behöva fara & köpa lite vårjackor & ett par överdragsbyxor till knorris, ska nog slå en pling till svärmor kanske hon vill sällskapa & fika eller äta någonstans (maken ska åka cross "hela" helgen! Inte kul tkr jag) ...tillbaka till fika på uteställen, svårt att fika då det sällan finns något som är gluten/laktosfritt & i knorris fall gluten/mjölkfritt, tkr det är så vanligt med dessa intoleranser ändå finns det knappt något på caféer eller restauranger, dåligt!!!

Bild 1 pyret med ett försök att få med vad det nu är på bild ;-)....ska testa om jag kan få till en ännu bättre bild idag....

Bild nr.2 morgonbula livmodern är nu strax nedanför där magen börjar gå inåt igen :-) fick jag veta på torsdagens koll, inte bara svullna tarmar alltså ;-)....

Bild 3 em mage...

Av Hilma Susanne B - 28 mars 2014 18:45

I mobilen :-)

Av Hilma Susanne B - 23 mars 2014 08:51

Ju bilden och vet ej hur jag redigerar ett inlägg från appen, om det ens går....
25% avklarat idag :-)! Köpte mig ett par nya mammabyxor i fredags, behövligt! Två par byxor och ett par strumpbyxor att byta mellan än så länge....

Av Hilma Susanne B - 23 mars 2014 06:44

Dagen i v.10 :-) ....3dgr till inskrivning och 4dgr till nästa vul, spännande!

Av Hilma Susanne B - 21 mars 2014 10:04

På jobbet innan dagen rullar vidare...har lite illamående idag som kommer i vågor....mår som förut annars även om illamåendet de senaste dagarna inte varit lika mycket...
Snart v.11 redan!! Tiden går snabbt tycker jag & bulan på magen blir sakta större :-).
Imorgon kommer våra Goa vänner på besök :-) ska bli trevligt det var ett tag sedan sist nu, frun i huset väntar också tillökning ungefär 6v före oss :-)...
Skönt med fredag solen lyser & snön vi fick under veckan töar bort!

Trevlig helg!!

Av Hilma Susanne B - 17 mars 2014 14:49

Igen & redan v.10 :-)

Jag mår som förut med ett illamående som kommer & går, trött, bula på magen ;-), ömma tuttar, svajigt humör....

Av Hilma Susanne B - 13 mars 2014 14:24

Vul idag :-) allt var toppen! Tickande hjärta, armar & ben :-) filmade en liten snutt & fick två bilder med mig. 8+3 idag :-)

Presentation

Bönan

 

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggar jag följer:

Gästbok

HTML kod


Skapa flashcards