Hilma-Susanne

Alla inlägg under februari 2017

Av Hilma Susanne B - 23 februari 2017 19:23

Inte undra på att man känner sig framtung & otymplig ;-) <3 Så mysigt med mage & liten som det är full fart på.....hade dock gärna sluppit foglossningen, idag gör det mer ont än senaste tiden.... v. 23 (22+3) idag...

Av Hilma Susanne B - 17 februari 2017 22:46

Pssst kika in på min instagram hilmasusanne för mer information! Tävla om 1 entrébiljett till årets Barnmässa i Karlstad! 2 personer vinner Varsin biljett & mässan äger rum den 24-26/3
#tävling #utlottning #mässa #barn #barnmassan #giveaway #tävla #kids #föräldrar #karlstad #barnmässan #värmland

Av Hilma Susanne B - 14 februari 2017 11:37

Hoppas ni alla får en Underbar Alla <3 Dag!

Av Hilma Susanne B - 10 februari 2017 20:04

Bara liten lillebror som fattas ;-) blev precis som jag tänkt mig *nöjd* :-)

Av Hilma Susanne B - 10 februari 2017 18:45

På min instagram hilmasusanne där jag kommer lotta ut biljett/biljetter? Till Barnmässan i Karlstad i mars! Inväntar mer info etc ;-) Ska bli så kul att få äran att recensera mässan etc.

Dagarna rullar på i ett fasligt tempo med Lia, studier & familjen :-) känns att jag snart är klar & börjar knyta ihop säcken! Mycket som ska hinnas med på kort tid! Men det är så himla roligt så det går bra ändå.

På onsdag ska jag till bm igen på kontroll, spännande!
Inhandlat lite mer nödvändigt smått & gott till lillebror också ;-)
Trött idag så det blir en tidig fredagskväll för min del....


Lite Gottis när man pluggar sitter inte i vägen ;-) & finfina vita tulpaner i hallen!

Av Hilma Susanne B - 3 februari 2017 19:12

Trivs som fisken i vattnet på Lian! Redan andra dagen fick jag ta bw (bitewing röntgen) polera etc. Kikade lite en stund första dagen sedan assade jag direkt ;-).

Skötväskan, dynorna m.m kom i veckan, SÅ Snyggt!

Imorgon är det dags för mig & svärmor att gå på Gardell :-D

Hej så länge!

Magen växer så det knakar fortfarande & lillebror sparkar & busar i magen, något lugnare än Gilbus va än så länge ;-)....
Snart halvtid (igen)

Presentation

Bönan

 

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggar jag följer:

Gästbok

HTML kod


Skapa flashcards