Hilma-Susanne

Alla inlägg under juli 2015

Av Hilma Susanne B - 26 juli 2015 23:02

idag blev liten 9 månader!

9 mån på insidan vs 9 mån på utsidan ;-)

Av Hilma Susanne B - 26 juli 2015 00:00

nu så är vi snart färdiga med badrummet/bastun :-) lite småfix kvar, såsom att montera handfatet som kommer till veckan m.m
Tavellisterna med tavlor & ljus blev pricken över i.et, :-D eller vad säger ni?

Tavlorna hittar ni förstås på Facebook Hilma Susanne Design ;-)

Av Hilma Susanne B - 24 juli 2015 14:01

ännu fler nyheter finns nu på min fb & instagram ;-) Varav den senaste är "It's never to late for Icecream" som förstås går att få i valfri färg ;-)

Av Hilma Susanne B - 22 juli 2015 22:10

kika in på min fb https://www.facebook.com/hilmasusannedesign

Eller instagram hilmasusannedesign

Har hunnit med att pyssla med lite beställningar, vi håller på för fullt med badrummet/bastun....mycket kvar att göra innan vi är färdiga.

Idag hämtade jag hem våra två stora busfrön som har varit i sommarstugan, med farmor sen i torsdags ;-).

Av Hilma Susanne B - 19 juli 2015 00:05

är inte riktig klara med kaklet men snart så ;-)...efter det har vi golvet kvar....

Liten sover för natten med tutten i munnen, hoppas kunna lägga ned honom bredvid mig strax....

Hittade en till glutenfri gröt idag till liten från Semper "majsgröt med blåbär" mums tyckte han :-)!

Natti natt på er!

Av Hilma Susanne B - 16 juli 2015 22:23

för er som har instagram, kika in hos charnelia80 för att vara med & tävla om en valfri tavla hos Hilma Susanne Design ;-)

Av Hilma Susanne B - 16 juli 2015 16:17

min nya "leksak"/arbetsredskap ;-) så roligt....lite ovant & svårt förstås men jag tycker jag har vant/lärt mig skapligt snabbt ändå!

Sitter i bilen på byggmax väntar på att någon kommer & prickar av så vi kan betala....sedan ska vi hemåt & fortsätta pyssla i badrummet nere :-)!

Astrid ringde förut de skulle till skogen & plocka smultron ;-), roligare än att vara hemma med oss som ska renovera.....Gilbus är lika nöjd & glad oavsett vad vi pysslar med & nattmänniska fortfarande ;-)....

Hej så länge!

Inte färdig men en bra början ändå ;-)....

Av Hilma Susanne B - 14 juli 2015 11:04

Ett år äldre ;-) tyckte nyss jag fyllde år sist! Roligt att dela dagen med HKH Kronprinsessan Victoria :-) (tyckte jag inte var lika roligt då jag var liten & aldrig fick bli firad på tv hahaha)

Nu gläds jag åt alla extra grattis på FB ;-) värt att personer tar sig tid att gratta mig! Till & med mobilen grattar mig hahaha har jag inte sett förut

Inväntar sms från posten om att mitt paket har kommit....vet vad jag får, men det gör inget :-) Vad det är avslöjar jag då det har kommit!

Ha en solig dag allihopa :-)

Presentation

Bönan

 

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggar jag följer:

Gästbok

HTML kod


Skapa flashcards