Hilma-Susanne

Alla inlägg under juni 2016

Av Hilma Susanne B - 30 juni 2016 16:32

Vill spola fram tiden några veckor nu så vi är lediga hela familjen, darling jobbar fram till v.30 Tiden sniglar sig fram just nu speciellt då det regnar....

Först ska vi ha besök igen av systeryster & lillkusinen förhoppningsvis under vecka 28 då jag fyller lite år.

Av Hilma Susanne B - 27 juni 2016 14:52

Idag är det ingen vanlig dag för idag är det frökens födelsedag :) tänk att vi har en tioåring i huset!

I em blir det paketöppning när darling kommer hem från jobbet ;)

Av Hilma Susanne B - 18 juni 2016 17:39

Köpte en ny säng till sötkorven idag, men han får bli större innan den används ordentligt.....

Av Hilma Susanne B - 17 juni 2016 23:03

Var till vc idag då min hals är illröd & gomspenen jättesvullen....visade sig vara en rejäl streptokocker infektion, fick en tiodagars penecillinkur...eftersom jag knappt kan svälja ville jag ha flytande, smakar allt annat än gott :/ ...

Upptäckte att skrivtentan jag fick komplettera på blev godkänd så även den delkursen :) 3 av fyra kurser i SVA godkända & den fjärde inväntar jag fortfarande respons på....

Av Hilma Susanne B - 15 juni 2016 00:14

Det blev en Android den här gången en samsung galaxy S7 edge! Vilken skillnad, tar ett tag att vänja sig vid alla olika inställningar etc....

Fotat med nya mobilen ;)

Av Hilma Susanne B - 14 juni 2016 06:41

Haft rejäl magknip med toabesök sen 5-tiden imorse & så även nu...åt två varma smörgåsar med bl.a mjukost på....måste ha varit laktos i mjukosten fast det stod att den var gjord på hårdost & smältsalter, törs iaf inte äta den igen :-/ .....helt glutenfritt var det iaf & peppar peppar är jag inte lika dålig som då jag fick i mig gluten för va 2v sedan!

Hoppas på att postnord ska ha hittat paketet med rutschkanan, gungorna etc idag så vi kan montera lekställningen i helgen...
Inväntar lite andra roliga pkt också som jag hoppas kommer idag åtminstone ett av dem....

Hej så länge!

Av Hilma Susanne B - 7 juni 2016 09:47

& sommarfrisyr för fröken blev klar igår efter två dagars jobb ;)! Så nöjd fröken & jag med ;), blev precis som tänkt!

Presentation

Bönan

 

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggar jag följer:

Gästbok

HTML kod


Ovido - Quiz & Flashcards