Hilma-Susanne

Alla inlägg under april 2014

Av Hilma Susanne B - 30 april 2014 18:11

Köpte lite nytt till bulan & pyret idag ;-)

Av Hilma Susanne B - 30 april 2014 07:48

Träffade jag min darling!?!! Svårt att greppa för jag känner mig verkligen inte 14 år äldre!...
Knorris gör en repris från i fjol & är genomförkyld så jag vabbar idag :-/...

Dagen till ära går jag både in i en ny vecka (16) & ny månad, redan i 5.e månaden!!!

Av Hilma Susanne B - 28 april 2014 18:29

Första dagen på jobbet igen efter en "lång" påskledighet, den kändes allt annat än 10 dgrs ledigt...

Men iaf möter en kollega & hejjar som vanligt varpå hon kommer närmare & närmare & slutligen klappar på min mage i två omgångar dessutom....
Gissa om jag blev paff!! Ska köpa en "look but don't touch" top härnäst tror jag ;-)....nog för att jag gillar min bula men jag vill inte att andra är där & känner, definitivt inte utan att ens fråga om lov!!

Av Hilma Susanne B - 26 april 2014 20:24

Idag på em/kvällen har jag känt av pyret massor :-) mysigt!

Trött efter dagens barnkalas & darling for precis för att köpa varsin kebabtallrik *mums* sedan blir det nog en skapligt tidig kväll...

Hej på ett tag....

Av Hilma Susanne B - 25 april 2014 21:05

I garderoben :-) upptäckte idag att jag inte kan dra in magen längre heller, skum känsla, tung känns den också...hur ska detta sluta?

Bild två drar jag in magen så mkt det går, bild tre är jag vanlig...inte mkt skillnad där inte ;-)....

Laddar inför morgondagens kalas, vi har då en 5-åring i huset igen :-)!

Av Hilma Susanne B - 22 april 2014 23:57

Kom fram före 22 ikväll, tog bilen för att slippa "krångla" med pendel, biljetter etc & det blir billigare än att åka tåg & pendel...

Ska försöka sova, har huvudvärk som lurar, måste dricka mer vatten...

Hej så länge :-)

Av Hilma Susanne B - 21 april 2014 18:35

Vi lämnade våra två <3 hos farmor & Leffe tidigare idag & imorgon far jag till Sthlm & kommer hem igen på torsdag är det tänkt. Ska bli kul att träffa Lollo :-)! Darling blir förstås hemma då han jobbar...

Bulan har än så länge inte tagit paus i växandet ;-) så här ser jag ut nu, liggandes på morgonen ser jag vart pyret befinner sig för där är bulan både större & hårdare...
Imorgon har jag gjort 35% på graviditeten!!

Återkommer säkert då jag är hos Lollo...

Av Hilma Susanne B - 18 april 2014 22:29

Omelett med paprika/vitlöks skinka, ost & en nypa oregano :-) *mums*

Har bokstavligen varit en Långfredag idag så trött som jag har varit idag var flera dagar sedan nu

Presentation

Bönan

 

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggar jag följer:

Gästbok

HTML kod


Skapa flashcards