Hilma-Susanne

Alla inlägg under februari 2016

Av Hilma Susanne B - 20 februari 2016 18:53

;) kladdkaka med marshmallowkräm & kolasås :D

Av Hilma Susanne B - 18 februari 2016 23:19

Jag tjuvstartade med fördjupningsuppgiften i anatomin idag, skrev ett mail till kursledaren & frågade om jag fick starta (hade redan skrivit ca 1 A4 då) & några timmar senare hade hon lagt upp infon på studentportalen & återkopplat till mig ;)...minst 2s ska vi skriva så jag är snart klar :D valde att skriva om "tändernas eruption"

Det är SÅ roligt & intressant & jag är SÅ taggad :). Fick en palperingsuppgift också inför nästa träff den 29/2 riktigt kul att få testa på ;).

Fredag redan imorgon den här veckan vet jag inte vart den tog vägen, skönt :)!

Ska försöka sova strax alla mina <3 sover redan förstås....

Natti Natt

Av Hilma Susanne B - 17 februari 2016 10:33

Mina underbart luftiga, mjuka & Goda tekakor hittar ni nu i bloggen ;)
Välkomna!

https://glutenfriabloggen.wordpress.com/2016/02/17/tekakor/

Av Hilma Susanne B - 17 februari 2016 09:35

Inatt då jag inte kunde somna fick jag se att jag hade fått mail på tandsköterskeutbl & jag hade fått mina två tentor betygsatta....
SÅ Nöjd, Galet Nöjd inte ett fel fina kommentarer & bra betyg :D....kunde förstås inte somna snabbare efter att ha blivit så glad....

Nu ska jag försöka hinna med så mycket jag bara kan under dagen inför fredagens seminarie i SVA & däremellan läsa på anatomin ;)....

Ha en härlig dag!

Av Hilma Susanne B - 12 februari 2016 15:21

Som jag har ätit, lyckades jag få ihop idag! Receptet hittar ni förstås i min nya blogg :) Välkomna!

https://glutenfriabloggen.wordpress.com/2016/02/12/de-godaste-bananmuffinsen/

Av Hilma Susanne B - 11 februari 2016 19:57

Så roligt men så mycket begrepp & annat att lära ;-) som tur är, blir det lite repetition också på en del saker ;-)

Av Hilma Susanne B - 8 februari 2016 10:13

Jag håller på att bygger upp en ny blogg där jag enbart kommer att dela med mig av recept ;)
Glutenfriabloggen heter den "glutenfritt utan att det märks"

Ni hittar den här: https://glutenfriabloggen.wordpress.com/

Troligtvis kan utseendet på bloggen komma att ändras då jag nu håller på att lära mig dess plattform.
Ni är välkomna att följa med :) följ, gilla, ställ frågor & kommentera ris/ros :)

Av Hilma Susanne B - 4 februari 2016 21:24

Idag har jag hunnit med massor :) klippt ut & sytt mig ett par egna harems :)....genomfört en intervju, sammanfattat den & skrivit en reflektion samt lämnat in den för bedömning....förberett mig för morgondagens seminarium & försökt göra klart uppgifter in den andra delkursen....

Imorgon ska jag se om jag känner mig nöjd med tentan så jag isf kan lämna in även den....

Presentation

Bönan

 

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggar jag följer:

Gästbok

HTML kod


Skapa flashcards