Hilma-Susanne

Alla inlägg under mars 2016

Av Hilma Susanne B - 31 mars 2016 23:32

Uppdateringar, sorry men jag har en hel del att göra så det blir inte av...

Gjorde pizza ikväll en enda stor med tjock botten ;) SÅ gott! Receptet finner ni på min nya blogg, i länken nedan...Välkomna!



https://glutenfriabloggen.wordpress.com/2016/02/08/snabba-glutenfria-pizzor/

Av Hilma Susanne B - 23 mars 2016 19:20

Första jackan både för mig & liten sötkorv, iof har han haft 2 fleecejackor, men de räknar jag inte som vanlig jacka ;)

Den är vatten & vindtät (förhoppningsvis) & fodrad med trikå :)

Av Hilma Susanne B - 18 mars 2016 23:19

Idag har vi varit på barnmässan :D mycket folk! Shoppade litegrann & fick desto mer :) hälften syrrans & hälftens mitt :)

Varit hemma hos Lollo på em & Gilbus "lekte" lite med Hugo & William ;)

Av Hilma Susanne B - 17 mars 2016 11:35

Så hade hunnit med att sy mig en tröja på fm :D så nöjd ;)....snabbt & enkelt med nya maskinen! Det går som en dans!

I em far jag & liten ned till moster där vi ska vara fram till söndag då vi far hemåt igen...

Av Hilma Susanne B - 7 mars 2016 13:46

Men det är så mycket roligare att pyssla med tavlor ;) gjort några beställningar....

Den här första gjorde jag bara för att :) passar bra till mina studier tycker jag ;)

Nu sover sötkorven middag så jag ska ta tag i SVA-kurserna....Nästa delkurs i tsk-utbl är Odontologi 1, men den har inte lagts ut ännu...

Hej så länge!

Av Hilma Susanne B - 3 mars 2016 22:06

Idag fyller darling år :) & han fick en tröja av mig i present, egengjord förstås ;) utan mönster...
Kragen är "vändbar" svart jogging ytterst & det gröna inuti ;)....

Han trodde den var köpt :D bra betyg tycker jag! SÅ Nöjd att jag bara Måste sy fler till barnen, mig & darling framöver!

Av Hilma Susanne B - 1 mars 2016 22:40

Gjorde en till body till liten idag med mitt egendesignade elefanttyg & egengjorda mönster ;) SÅ nöjd! Så roligt att kanta nu med bandkantaren också!

Längtar efter att kunna beställa lite mer egendesignade tyger så småningom....

Presentation

Bönan

 

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggar jag följer:

Gästbok

HTML kod


Skapa flashcards