Hilma-Susanne

Alla inlägg under maj 2014

Av Hilma Susanne B - 31 maj 2014 20:57

& naveln är på väg ut ;-)....

Ny

Av Hilma Susanne B - 30 maj 2014 06:42

Vecka igen & ny månad = 6 :-) & halvvägs, ordentligt halvvägs om en vecka. Men iaf v.20 nu :-) & i skrivande stund vaknade pyret i magen ;-)....

Ledig dag & ska besiktiga bilen på fm...leta på viktiga omdömen efter tidigare lärare & sätta betyg på 6:orna, sista dag för det är måndag....

Hej så länge!

Av Hilma Susanne B - 29 maj 2014 12:23

På bebis imorse :-) riktigt starka sparkar fick h*n till ibland ;-)

http://youtu.be/ehDePzMMC4g

Av Hilma Susanne B - 28 maj 2014 21:01

& jag passar på att bli förkyld igen för hundrade gången i år :-/...

Veckorna går i ett rasande tempo & på fredag är jag halvvägs :-)!! Känner pyret varje dag då h*n sparkar & buffar, mysigt & häftigt samtidigt som det är overkligt....magen växer förstås..min ena chef som ej sett mig på några veckor utbrast hoppsan vad har du svalt ;-)....jodå hon vet sen v.9 att jag är gravid :-)

Nu ska jag göra chokladbollar :-)

Rul

Av Hilma Susanne B - 22 maj 2014 19:47

Idag var vi på rul, riktigt häftigt att få se pyret! Allt är toppen! Vi fick även veta könet ?. Fick bekräftat att det är pyret som buffar/sparkar & inte tarmarna :-) & nu ikväll har det varit full action i omgångar :-)

Världens sötaste lilla pyre huserar i min mage, mysigt! Kolla pyrets hjärta på bilden ;-) kul att det blev så på bilden! Fick med oss 9 st bilder hem & bf blir 23/10 så en dag back :-), överkomligt ;-)....

Av Hilma Susanne B - 19 maj 2014 22:13

Tröttheten är tillbaka med råge eller så blir jag sjuk igen :-(..sovit 3h under kvällen vaknade strax före 21...föregående dagar har jag sovit i omgångar då & då...

Pyret jag bökat runt under kvällen & hann fånga lite rörelse utanpå magen :-).....snart v.19, vart tar tiden vägen?? Knappt 4 v kvar att arbeta innan terminsavslut :-) skööönt vill jag lova!

Hej på ett tag...

Av Hilma Susanne B - 16 maj 2014 23:00

Showen igår var mer än bra! Verkligen show & han var knappt stilla en sekund på senen...spexade & skojade som han brukar :-)....han hade som i de tidigare turnerna i år med sig sin pappa på scenen som även han sjöng jättebra! De sjöng en duett en snabbis :-)....

Jag ska beställa dubbel cd.n med livemusik från gårdagens show i Globen :-)

Idag har vi gått i Stockholm city jag, Lollo & lille Hugo :-)....jag shoppade lite mer kläder som passar bulan, lite fler läppsyler, två skärp, en enorm maräng med mint/choklad...vi åt världens godaste lunch också :-)...

Imorgon ska vi fara hem tråkigt nog, tiden går för snabbt :-/....

Presentation

Bönan

 

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggar jag följer:

Gästbok

HTML kod


Skapa flashcards