Hilma-Susanne

Alla inlägg under augusti 2014

Av Hilma Susanne B - 29 augusti 2014 23:43

Så här fredagsmyser vi i Boströmska villan ;-)

Imorgon firar vi förlovningsdag, mer om vilken i ordningen kommer då :-)

Hej så länge & natti natt!

Själv hoppas jag att John Blund hittar till mig före kl:01:30 som han nu inte har gjort på hela veckan....*gäsp*

Av Hilma Susanne B - 29 augusti 2014 00:21

Mina fötter & händer är som kaminer & ju längre inpå kvällen/natten desto varmare känner jag mig....när jag sedan väl lyckats somna är det dags att gå på toa...1-2h mellanrum natten igenom & med bebis som vaknar ungefär varannan gång & försöker ta sig ut ;-), lägg till en puls som om man just sprungit 100m & då har jag "bara" precis ändrat position i sängen (obehagligt).....så nej inte mycket sömn här inte, inte undra på att man är småtrött på dagarna & känner mig så "smart"....Hade det inte varit för den mysiga magen & dess innehåll hade jag blivit minst sagt galen ;-)...

Ska försöka sova en stund bara pyret tar en tupplur så det blir lugnt i magen, just nu är det allt annat än lugnt....

Natti natt :-)

Av Hilma Susanne B - 28 augusti 2014 15:30

Redan ny vecka igen :-) hoppas tiden fortsätter rulla på så vi snart får se vem som bökar runt därinne!
Tänkte "skicka ut" vräkningsnotis från v.36+0 ;-) & hoppas han tittar ut lite före bf, förutsatt att han förstås mår bra!

Av Hilma Susanne B - 27 augusti 2014 06:58

Mycket har hänt på dessa år som gifta :-)

Av Hilma Susanne B - 26 augusti 2014 22:52

"Lilla" bulan liggandes v.32 (31+5) växer så det knakar :-)....
Längtar efter att se vad det för en liten person som bökar runt därinne!

Av Hilma Susanne B - 25 augusti 2014 21:58

Han älskar att teckna & konstruera saker förutom att fråga/tala om hur saker & ting fungerar ;-), en riktig liten ingenjör :-)....förvånas fortfarande varje gång han kommer med en ny teckning, vilket kan bli mååååånga under en dag ;-)...Här är några av hans senaste alster!

Av Hilma Susanne B - 25 augusti 2014 17:41

Med enchiladas :-)

Av Hilma Susanne B - 24 augusti 2014 12:28

Oj då tog en rejäl sovmorgon när pyret väl somnade en stund i magen....vaknade av en rejäl kramp i vänstra vaden, mindre skönt....

Tji fick jag också ganska omgående för mitt inlägg om att jag inte ska klaga ;-)....utbrytarkungen i magen låter sig inte undgås att han finns där, fy tusan vad ont det gör oftare & oftare nästintill varje rörelse han gör faktiskt senaste veckan...inte undra på med en ca 2kgs bebis där inne....men han blir ju inte mindre dessa veckor som är kvar *bävar* & inte sover han lång stund i taget heller....SÅ där kom mitt ordentliga klagoinlägg! En Alien som försöker trycka sig ut med hälar, knän, armbågar, (rumpa/rygg i sidleds) etc rullandes med föregående nämnda kroppsdelar i snabba rörelser kors & tvärs, siktar in sig på revben/höftben & eller urinblåsan jo tack, det gör ont :-0 men inte lika ont som när han träffar en nerv :-0....

Vecka 32 (31+3) idag.....mindre än 2mån kvar :-) <3 !

Första bilden igår sittandes i tv-soffan medan han bökade runt i magen...
Andra dubbelbilden funderade jag på om magen har börjat sjunka, då han uppehållet sig med huvudet ännu längre ned senaste dagarna, dvs på min blåsa= konstant kissnödig i upprätt läge ;-)....ska se om jag kan få till en bättre jämförelsebild idag...

Hej så länge!

Presentation

Bönan

 

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggar jag följer:

Gästbok

HTML kod


Skapa flashcards