Hilma-Susanne

Alla inlägg den 12 mars 2014

Av Hilma Susanne B - 12 mars 2014 21:01

Typiskt!! Råkade radera en kommentar ist för att besvara den...men iaf ja Astrid går två årskurser över sin ålder, hon fyller 8 år i sommar & börjar åk 4 i höst...

Just nu tycker jag att veckorna rullar på ganska snabbt :-) inte alltför långt fram till påskledigheten ;-).

I år fick jag världens bästa alla hjärtans dagspresenten, dagen före fick jag ett fint plus på stickan :-). Under sportlovet gjorde jag ett vul & fick för första gången på alla år se ett litet litet pyre med tickande hjärta! Redan då hade jag kommit längre än någonsin! Nu är jag redan i vecka 9 & om allt går som det ska så kommer mirakel nummer tre via magen, i oktober :-). Känner mig konstigt nog inte särskilt orolig för att det kommer bli knas, tänker njuta & vara glad & vänta på pyret, ist för att oroa mig det gör ju varken till eller från! Men efter 18 mf alla före v 6 så var jag före vul riktigt nervös, det visade sig att jag då var i v.6+3 & blev framflyttad två dgr då :-). Idag har jag varit illamående från morgon fram till middagen ikväll ;-) brukar komma lite varannan dag nu de senaste dagarna...var illamående varje dag ett tag...förutom tröttheten ;-)

Imorgon ska jag träffa en läkare & prata kring om jag ska få något annat än progesteron....vore spännande om jag fick göra ett vul också...

Dock kunde jag inte vara tillräckligt stilla på vul då hon skulle ta bilder, så pyret syntes bara som en skugga, markerad med x, funderar dock på vad den andra skuggan ovanför pyret är....

Hej på ett tag!

Presentation

Bönan

 

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggar jag följer:

Gästbok

HTML kod


Ovido - Quiz & Flashcards