Hilma-Susanne

Alla inlägg den 15 december 2012

Av Hilma Susanne B - 15 december 2012 22:52

Så får jag/vi jul-ledigt :-) jobbar bara 3,5 dag till eftersom torsdagar är min tidiga dag sedan är jag långledig :-)....Darling får ledigt efter fredagens arbetspass & börjar även han den 7/1-13 sedan :-).....

Känner mig inget piggelin halsont, trött & mensvärk på det inget roligt....vi passade ändå på att bege oss ut i "snöstormen" & åkte pulka, madrass & snowracer i skidbacken bara ett stenkast från vårt hus....den hade till & med lift förut, men det gick sönder & togs bort tillslut......så jag/vi var skapligt slut i benen efter några vändor upp & ned i backen men kul var det förstås :-)..... Har ett gäng bilder i systemkameran vilka jag inte hunnit ladda över till laptopen ännu så jag har inga sådana bilder att bjuda på....

Men jag bjuder på världens finaste tomtenisse & världens finaste lucia <3
Passade på att klippa mig i torsdags efter jobbet medan barnen var hos farmor & Leffe....den här gången bokade jag inte tid utan tog drop in, det skulle jag förstås inte ha gjort....blev inte så nöjd, å andra sidan växer det ju ut snabbt & det blev inte så stor skillnad mot hur jag brukar ha...ingen annan än jag ser/ märker skillnaden :-) så jag är nöjd ändå.....

Imorgon ska vi bl.a In till stan en sväng & göra lite små nödvändiga inköp.....

Natti natt <3

Presentation

Bönan

 

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggar jag följer:

Gästbok

HTML kod


Ovido - Quiz & Flashcards