Hilma-Susanne

Alla inlägg den 23 oktober 2014

Av Hilma Susanne B - 23 oktober 2014 15:43

på förlossningen en "sväng" kom dit igår vid 19:20, badade en timma eller två, fick tvä mätningar med ctg & två kontroller för att se status där nere. Hade dock inte blivit någon skillnad mellan kollerna, fortfarande lika lite öppen, men med ännu mer smärta i ryggen & förvisso tilltagande värkar. Barnmorskan trodde det skulle köra igång ordentligt under natten. Så jag fick en sovdos på två alvedon, en bricanylyabl & två insomningstabletter sedan ett rum på patienthotellet dit vi kom vid två-tiden inatt...hade fullt sjå att gå dit för smärtan i ryggen, men vi kom på plats tillslut....sov iaf ca 4 h....
Vi åt frukost & bestämde att vi skulle ta en promenad om jag kunde, kan säga att vi tänkte om ganska snart...smärtan i ryggen är ännu mer djävulsk idag & utan konstant värme liggandes ned är den där....
Hur ont ska man "behöva" ha egentligen innan man får vara kvar? Visst vi fick ju vara på patienthotellet, men bor ju ca 45 min bort & kan lika gärna sova hemma gratis & med den mat vi vill ha etc....
Nä nu hoppas jag att det går undan lite så pyret snart kommer för den här smärtan i ryggen är allt annat än rolig!

Presentation

Bönan

 

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggar jag följer:

Gästbok

HTML kod


Ovido - Quiz & Flashcards