Hilma-Susanne

Alla inlägg den 10 juli 2015

Av Hilma Susanne B - 10 juli 2015 22:27

Det blev inga tekakor idag, liten är fortfarande genomförkyld & har två tänder till på väg...så det har inte blivit mycket sömn för honom under dagen, även om hans humör har varit glatt som alltid så har han velat vara i famnen ;-)....
Jag har en förkylning på g snuvig, nyser & huvudvärk idag lagom till Darlings sista arbetsdag inför semestern....

Trevlig fredag på er! Glöm inte tävlingen på min fb https://www.facebook.com/hilmasusannedesign

Av Hilma Susanne B - 10 juli 2015 11:20

regnrusket & kylan fortsätter så jag ska passa på att baka tekakor....ska "bara" hitta receptet bland alla mina andra recept ;-)....

När de är gjort delar jag med mig i bloggen förstås! Tänker använda mig av xanthangummi nu med & INTE fiberhusk el pofiber! Förväntar mig ett ännu bättre resultat mot tidigare ;-).

Gårdagens muffins har stått framme i en fryspåse & är precis som igår :-D halleluja säger jag!! Behöver inte "panik-frysa eller panikäta" upp de som har bakats för att det inte ska bli kompakt, torrt & ännu smuligare :-)!

Det kan inte bli bättre än så bara godare ;-) nu kan man bjuda på fika dagen efter & ingen märker att det inte är bakat med gluten ;-). Bara tårta & kladdkaka har kunnat serverats dagen efter utan någon skillnad.

Håll utkik efter nästa inlägg som borde komma idag, för då kommer receptet!
Trevlig fredag på er!

Presentation

Bönan

 

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggar jag följer:

Gästbok

HTML kod


Ovido - Quiz & Flashcards