Hilma-Susanne

Alla inlägg den 12 april 2016

Av Hilma Susanne B - 12 april 2016 22:54

Dagarna rullar på i ett rasande tempo just nu, igår var jag i Solna & träffade kursarna i tandsköterskeutbl. Roligt, repetition, presenterade min fördjupningsuppgift- & överlevde ;)....

Idag var jag på tandregleringen i sällskap av en kursare där vi var med under tillverkningen av en hård bettskena. Riktigt intressant, lång process med många olika moment. Skulle vara roligt att få göra en bettskena framöver ;).
Under tiden var sötkorven hos farmor för första gången (räknar inte en snabbis då Astrid & Vilgot var där med då jag handlade). Iaf hade det förstås gått toppenbra :). Han somnade gott här mellan oss vid 21-tiden.

Väl hemma i em skrev jag ned bettskene-uppgiften & lämnade in, knappt 2 A4 med text & en sida med bildkollage blev det :)....

Nu har jag "bara" fyra tentor kvar i odontologikursen som ska vara klara senast den 24/4.....jag har att göra mao ;)....

Natti natt!

Presentation

Bönan

 

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggar jag följer:

Gästbok

HTML kod


Ovido - Quiz & Flashcards