Hilma-Susanne

Alla inlägg den 17 september 2014

Av Hilma Susanne B - 17 september 2014 19:59

Dagens besiktning hos bm gick lika bra som annars :-), alla värden är bra, hon konstaterade att magen har sjunkit rejält :-)....hon avslutade med att önska oss lycka till om det blir förlossning innan nästa besök om 2v, spännande :-D

Idag kom babyskyddet & det är nu monterat & redo i bilen :-)....

Var hos svärmor på fotvård på fm, skööönt men jag är ordentligt kittlig om fötterna så det är en rejäl utmaning varje gång ;-)...

Nu är det dags för Idol :-)....

Hej på ett tag!

[Bild]

Av Hilma Susanne B - 17 september 2014 00:32

På besök ännu, bokstavligen sitter upp i sängen med en massa kuddar bakom ryggen, för att lättare kunna andas då jag blivit förkyld/tätare i näsan...."härliga" värmevallningar, hjärtklappning & huvudvärk på g också ;-o & en piggelin bebis i magen som försöker gräva/kicka sig ut på alla vis känns det som....
Överväger att ge med mig för nezerilflaskan som bara väntar på nattduksbordet & förhoppningsvis få lite sömn på köpet ;-)....

Imorgon ("idag" klockan är ju över midnatt) är Vilgot hemma med mig då Fsk är stängd för utbl så han blir med oss till em bm besök :-)....

Natti natt hoppas ni kan sova :-)

Presentation

Bönan

 

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggar jag följer:

Gästbok

HTML kod


Ovido - Quiz & Flashcards