Hilma-Susanne

Alla inlägg den 11 september 2014

Av Hilma Susanne B - 11 september 2014 08:57

Ja vi vände i dörren på Fsk imorse då ett barn hade kräkts, vill förstås slippa magsjukor så då får Vilgot vara hemma resten av veckan. Hoppas vi klarar oss...

Välkomnar vecka 35 också :-)!

Undrar hur bilisten som parkerade bredvid min/vår bil tänkte!?...för det första hade den ett barn i framsätet som knappt kunde kliva ur & sedan var rutan till vänster om bilen tom, så även rutan bredvid den....
Att jag ens skulle testa kliva in i min bil gick ej & föraren till bilen går ifrån sin bil med sitt i mina ögon stora barn till skolgården, ist för att lite snabbt parkera om :-/....jag fick kravla mig upp på passagerarsidan & "lite smidigt" kravla mig över till förarsätet....
Tidigare i veckan blev jag inparkerad i min p-ruta då jag hämtade på Fsk/skola...det stod en bil snett bakom mig & jag hade bilar i rutorna på bägge sidor om mig....& med små p-rutor & stor XC90 kan ni ju tänka er hur jag fick krångla för att ta mig ut (tur vi har backvarnare till hjälp annars hade jag aldrig kommit ut)...väl nästan ute ur min ruta kommer ägaren till bilen som parkerat in mig Lunkandes (ett steg idag & ett imorn) mot sin bil....nä då för all del gör dig ingen brådska :-( Tur jag inte skulle till jobbet då hade jag blivit ännu mer arg!

Nä nu ska jag sluta babbla!
God morgon på er!

Presentation

Bönan

 

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggar jag följer:

Gästbok

HTML kod


Ovido - Quiz & Flashcards