Hilma-Susanne

Alla inlägg den 3 juli 2014

Av Hilma Susanne B - 3 juli 2014 21:22

Ville inte laddas upp gör ett till försök...

Av Hilma Susanne B - 3 juli 2014 21:19

V.25 (24+0) +7.9 kg hittills ;-) 53.3kg står vågen på nu...

[Bild]

Av Hilma Susanne B - 3 juli 2014 00:04

Eller iaf vaken...bredvid ligger darling & snarkar...pyret gör sig påmind med små & stora sparkar mysigt, h*n brukar vara mycket vaken på kvällarna & nätterna då jag måste besöka toaletten minst 3ggr/natt, antar att h*n då vaknar av att jag går upp...
Så skönt att vara ledig & kunna sova på morgonen (läs: försöka sova med en morgonpigg 5-åring som retas med sin syster från 5-6 på morgonen, har man tur kan det blir från 8)...

Min rand har blivit mkt tydligare & har passerat naveln ;-)...
Börjar inse att det "närmar" sig förlossning inom en snar framtid, hur nu det ska gå till.... :-D undrar vem av oss (darling el jag) som klarar av det "bäst", alltså självklart löser det sig (förhoppningsvis) då det är dags, jag menar jag har ju liksom inget "val" bara jag inte får panik över att inte ha kontroll på läget...har ju överlevt alla äggplock för att inte tala om spolning av äggledarna AJ! & alla mf så då ska jag nog fixa förlossningen också....är mest rädslan av att inte veta HUR ont det kommer att göra & hur lång tid det kommer att ta som jag tycker är värst just nu...sedan alla nålstick & otäcka instrument etc som är iblandade :-O...

Nåja nu har jag babblat färdigt för ikväll/natt, orkar inte skriva mer just nu ändå....klockan har passerat midnatt & jag går in i v.25 "idag" :-)

Godnatt på er!

Presentation

Bönan

 

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggar jag följer:

Gästbok

HTML kod


Ovido - Quiz & Flashcards