Hilma-Susanne

Alla inlägg under juli 2014

Av Hilma Susanne B - 24 juli 2014 21:47

& jag på badet idag....

Av Hilma Susanne B - 24 juli 2014 10:07

Ny månad & sista trimestern inledd :-) & med den köpte jag äntligen stödstrumpor, mycket behövligt i denna värme.
Vi lyckades pricka in årets Varmaste dagar här uppe i Norrland...
Gårdagen tillbringade vi på Piteå Havsbad & på kvällen blev det båt/cykeltur & bad igen.

Idag ska vi fara till Skellefteå på ett "badland"...

Av Hilma Susanne B - 21 juli 2014 19:22

Köpte ett bälte för foglossning idag dyrt var det så jag hoppas det ger valuta för pengarna....

Tog en tur på Ica maxi vilket räckte för att värken i fogarna skulle komma så jag var snabb med att testa bältet då jag kom hem....avlastar skönt men pyret får det lite trängre känns det son då han rör sig....

Fixar & donar med det sista inför vår tripp vi gör i ottan imorgon....*längtar*!

Av Hilma Susanne B - 20 juli 2014 21:29

I verklig storlek på Ipaden ;-)....& jag i skuggan i eftermiddags...

Halvvägs till v.28 redan & pyret gör sig påmind titt som tätt verkar vara en nattmänniska precis som jag ;-)...

Av Hilma Susanne B - 19 juli 2014 23:19

Tänkte uppdatera några rader kring virkningen jag pysslar med....en del är nästan färdig ska "bara" virka en kant i en annan färg...."del" 2 är botten klar på MEN den är allt annat än lik den som är i mönstret ?? Ingen aning om vad jag har gjort för fel heller & absolut ingen lust att börja om så jag fortsätter & ser vad det blir av det hela då jag sedan förhoppningsvis blir färdig...

Just nu ser det ut som en mössa i miniformat....kanske blir en mössa i slutändan till lillebror i magen ist för det mönstret visar :-D

Av Hilma Susanne B - 17 juli 2014 15:12

Ny vecka igen, redan v.27 :-) passade på att köpa mig en ny klänning i spets & en blus....
Har oxå hunnit med att frisera knorris på fm både han & jag blev nöjd med resultatet :-). Tack snälla mamma för den fina frisyren sa sötnöten då det var klart <3

Av Hilma Susanne B - 15 juli 2014 11:44

Idag är det enligt bf tvåsiffrigt dvs 99 dgr kvar :-)....

Hade födelsedag igår & fick en mjukglassmaskin av darling som jag ska testa idag har jag tänkt, skålen har stått i frysen sen igår kväll ;-)...
Fick en finfin orkidé & pengar av svärmor & Leffe & så fick jag pengar av mamma....

Passade på att ta mig ett besök till frissan igår & ändrade på min frisyr, ovant & lite besviken för jag gillade min gamla frisyr mkt mer än detta...men det växer ju ut så skulle jag vilja ha min gamla tillbaka går det till nästa gång igen....tänkte jag skulle spara ut lite så jag inte behöver klippa mig var 5-6.e vecka då jag blir hemma med pyret sedan.....samtidigt så trivs jag SÅ bra i riktigt kort hår & hinner som sagt ångra mig både en & två ggr....en färg eller slingor behövs göras om jag ska ha lite mer hår & det vill jag inte göra så länge pyret är i magen, så det får vänta & se ut hur det vill....

Av Hilma Susanne B - 14 juli 2014 08:09

Kvar :-) h*n får gärna komma några dgr tidigare ;-)...

Presentation

Bönan

 

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggar jag följer:

Gästbok

HTML kod


Ovido - Quiz & Flashcards