Hilma-Susanne

Alla inlägg den 26 april 2015

Av Hilma Susanne B - 26 april 2015 18:44

Berätta gärna vad du tycker om receptet om du testar så blir jag glad :-)!

Mina nya tyllar & spritspåse! Har bara testat nr.2 på bilden & är ändå riktigt nöjd!

Av Hilma Susanne B - 26 april 2015 08:37

VAD är det för dag idag? Är det en vanlig dag? Nej för det är Vilgots Födelsedag!! Hurra hurra hurra ? 6 år blir vår stora lilla envisa kille idag!
Tänk vad tiden går snabbt, för 6 år sedan i höst fick vi Vilgot i våra armar i Kenya! ??
I höst börjar han skolan i Förskoleklass, som han längtar! Tänk att en sån liten kille kan vara så duktig, han är en mycket bra kompis, en mästare på att reta storasyster ?, han är omtänksam, han har lärt sig klockan själv i stora drag & hade bestämt sig för att kunna den innan han blev 6 år! Han är pysslig & konstnärlig, nyfiken & duktig på att förklara hur saker fungerar! Han älskar rosa & glittriga saker ?
Han är förstås alldeles alldeles Underbar & full i bus vår finaste lilla stora Vilgot ? sa jag envis ?????


Tänk att det också är Gilbus 6 månaders dag idag :-D våran underbara lilla toker som sprider så mycket glädje & kärlek!!!

Vilgot vid 5 månader
Ståendes utan stöd & kunde gå några steg utan stöd vid 6 månader!
Första födelsedagen!
2,5 år & nu 6 år!!

1.bilden på liten & mig ca 1 h gammal Gilbus!

Presentation

Bönan

 

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21
22
23 24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggar jag följer:

Gästbok

HTML kod


Ovido - Quiz & Flashcards