Hilma-Susanne

Direktlänk till inlägg 14 januari 2016

Så roligt!

Av Hilma Susanne B - 14 januari 2016 19:26

Åhhh så spännande det känns att kunna börja läsa till tandsköterska :)!
Snart måndag ;) ska ha en kursare som medresenär, kul med sällskap förutom Gilbus förstås.
Hoppas vi är friska från förkylningarna då också, jag låter som om jag vore i målbrottet el nått & liten sötkorv är hostig/rosslig. Första dagen idag på några dagar som han är sig lik iaf så han är på bättringsvägen :).

Äntligen fredag imorn så skönt med helg då vi alla är lediga & samlade. Lördag morgon/fm ska fröken på gymnastik, på söndag ska vi på barnkalas :).
På måndag börjar Astrid & Vilgot på fritids, premiär för Vilgot. Det blir darling som lämnar & hämtar då jag pluggar & har seminarier till 17 vissa em.
Ska bli spännande att se hur schemat för tskutbl. ser ut...

Ska passa på att ta en kopp varm oboy....

Ni som är här & läser, vad vill ni att jag skriver?
Vilka är ni? Nyfiken vore roligt med lite kommentarer ;)


Hej på ett tag!

 
 
Ingen bild

Lene

17 januari 2016 21:08

Jag har följt dig sen ni fick vilgot. Jag låg med graviditetskrämpor och googlade mammabloggar. När ni reste till Afrika föddes min Joel. Det har varit otroligt intressant att läsa om processen och sedan följa er fina familj. Själv är jag en 30 årig trebarnsmamma från Norrlands inland.

Hilma Susanne B

17 januari 2016 23:38

Hej! Vad roligt :-) kul att du skrev! Något speciellt du vill att jag ska skriva om?

 
Ingen bild

lene

21 januari 2016 21:39

Åh allt från dina glutenfria recept. Heminredning och barnen är kul att läsa. Fortsättt som tidigare☺

Hilma Susanne B

22 januari 2016 21:59

Tack snälla :-D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hilma Susanne B - 27 juni 2019 06:51

Vaknar upp med en Tonåring i huset, helt galet att vår lillastora frökenbus hunnit bli 13 år!?! Skall strax gå ned och sjunga för henne ;-)...trots att jag påbörjat min 6v semester! Hon ska till "tandläkaren" nu på morgonen av alla dgr.... Ska pa...

Av Hilma Susanne B - 28 december 2018 23:20

Inser att det var minst sagt ett tag sedan jag skrev något här. Massor har hänt sedan sist, månaderna har rullat på & blivit till år. Jag började jobba heltid i aug i år som profylaxtandsköterska, med egna patienter från 3.dje dagen :-D riktigt r...

Av Hilma Susanne B - 8 juli 2017 09:33

Nu så har jag fixat en ny header ;-). Försökte få till lite syskonbilder igår, lättare sagt än gjort ;-). Dagarna rullar på alldeles för fort & Kileon är snart 1 måndag gammal??!! Vill stoppa tiden NU! Förra veckan vid 3v vägde han prick 3300g kn...

Av Hilma Susanne B - 25 juni 2017 21:14

25/6-17 var datumet lillebror var beräknad efter rul & idag är han redan 12 dgr vår lilla Kileon ...

Presentation

Bönan

 

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8 9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggar jag följer:

Gästbok

HTML kod


Ovido - Quiz & Flashcards