Hilma-Susanne

Alla inlägg under november 2014

Av Hilma Susanne B - 19 november 2014 18:27

jag, Gilbus & Vilgot tog oss en tur på kupolen innan vi hämtade Astrid i skolan idag....
Gilbus var vaken & nöjd en stund i vagnen medan jag shoppade lite kläder åt honom ;-)...

Avslutar med en bildbomb ;-)....

Pratar & pratar & pratar lite till ;-) med tungan & resten av kroppen...

Dagens hittills skönaste bild ;-)

Av Hilma Susanne B - 17 november 2014 16:52

Hade tänkt väcka honom för lite mat & vaken var han i några minuter då bl.a Ovanstående bilder togs....sen lade sig halvt på sidan, bajsade & somnade sedan om ;-).... Så nu ska jag vara "elak" & väcka honom igen för blöjan hann aldrig bytas & Gilbus hann heller ej få mat....

Hej på ett tag!

Av Hilma Susanne B - 16 november 2014 09:14

i Aftonbladet....kika på bilderna får ni se ;-)....

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article19866525.ab

Har vaknat före alla andra i sjusovarligan idag :-) inte så ofta jag är vaken först & känner mig skapligt pigg....måste väcka Gilbus för lite mat strax :-)....

Hej på ett tag!

Av Hilma Susanne B - 15 november 2014 20:47

vi matchar idag Gilbus & jag ;-)

Av Hilma Susanne B - 15 november 2014 17:25

tyckte det blev som blött i bh.n imorse....iläggen måste ha hamnat på sniskan eller nått för blött var det....

Av Hilma Susanne B - 14 november 2014 18:37

inväntar kvällens idol & Gilbus tar en siesta i pappas famn & jag har passat på att ta en långdusch & nu skriver jag förstås några rader här...

Är så fascinerad över kroppen, trots att magen är lite som en bulldeg i konsistensen (mjuk & len ;-)...) så är den ändå skapligt platt trots att vår lilla sötnöt nyss anlände...maten har jag med mig vart jag än går, känns både praktiskt & mycket märkligt att inte behöva släpa en full skötväska med termos, burkar, flaskor etc. Nu räcker det med lilla fodralet med skötunderlägget, blöjor/servetter & ombyte förstås om man blir borta en längre stund....

Längtar tills vi ska bege oss ut för att handla julklappar sedan, så mysigt & med lilleman i sällskap :-)....våra två större sötnötar tänkte vi att de skulle vara hos morbror & kusinvitamin eller hos farmor & Leffe....men det är inte riktigt dags ännu & jag är genomförkyld & utan röst på köpet så jag gör inte mer än jag måste nu....hoppas på att Gilbus ska slippa bli sjuk, än så länge pepparpeppar nyser han då & då....

Trevlig helg!!

Liten kudde & ännu mindre Gilbus ;-) <3

Av Hilma Susanne B - 12 november 2014 19:14

ännu en dag då han vill vara nära & äta ofta :-)....inte nöjd att ligga varken i nestet eller vagnen utan ska ligga på mig eller ibland kan han nöja sig tätt bredvid mig en stund också....

Imorse handlade vi på Ica maxi efter att ha droppat av Astrid i skolan....men före handlingen blev det en amning i baksätet på bilen, på ICAs parkering ;-)....
Annars har vi inte gjort alls mycket mer än mat & myst framför tv.n

Hej på ett tag!

Stl:50 med plats att växa i ;-)....

App

Av Hilma Susanne B - 9 november 2014 22:53

tog hem en app för att kunna vattenmärka mina bilder :-)
Ska experimentera lite vid tillfälle & se hur jag vill ha min logga, är iof resan nöjd med exemplet nedan.....

Hade varit roligare om jag hade kunnat göra min handskrivna logga som ett vattenmärke....går säkert om jag köper appen, men det har jag ingen lust med än så länge....

Presentation

Bönan

 

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26
27
28 29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggar jag följer:

Gästbok

HTML kod


Ovido - Quiz & Flashcards